Hej Gutter |
Hey Mads har du prøvet mambo cms? jeg er næsten 100 % sikker på at den kan alt det du efterspørger...
Hej Gutter |
Hej Mads. Det lyder som en fantastisk god idé. Der skal jeg helt klart ind :) Og skal nok invitere alle mine steamvenner med.. Spiller selv 1.6, og syntes ay fx. xplain, er en smule for nørdet til mig, det lyder som et godt alternativ. Fedt!! Mht. Hjemmesiden, så har du overvejet, at overtage et allerede eksisterende gamer community domæne? Der var en herinde på Amino som ville sælge et domæne for gamers. Lige nu vil mange sælge, og det er altid rart med et domæne som allerede har haft noget trafik, og som allerede kører. Held og lykke med projektet! |
Hej Igen. |
jeg ved ihvertfald at det vietnamesiske it sikkerhedsfirma moonsecure kører med mambo cms og ihvertfald efter hvad jeg hører så skulle mambo cms egne sig specielt godt til fora |
Hej Mads! Det lyder som et ret spændende projekt du har sat igang. Vi kunne sikkert godt finde ud af at hjælpe dig så send mig lige en mail på troels(at)burnzone.dk med en list med de custom ting som du gerne vil have med i det CMS system så kigger vi på om vores ikke kan tilpasses. |