Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker viden om projekter og investorer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle læsere af dette pengeemne

Jeg starter denne post/tråd fordi jeg har brug for at lære noget om hvordan det fungerer med projekter og investorer.
(Altså jeg har et projekt og har brug for penge for at mit team kan dedikeres fuld tid til projektarbejdet over en periode for at nå dertil hvor værdien kommer tilbage, og jeg føler mig bremset af at skulle stoppe op og tjene penge hele tiden)
Nu er det kun viden og forståelse jeg søger til at hjælpe mig med at beslutte en retning.

• Findes der typiske måder at gøre tingene?
  • Hvad er vigtigt for en investor?
  • Hvor konkrete 'beviser' skal jeg bruge på potentiel succes, vores kompetencer mm. eller har jeg brug for tidlige resultater at vise frem?
  • Hvad med medbestemmelse for investor og frihed for mig? Kan jeg finde investorer som blot ønsker resultater og har tillid til koncept og kompetencer?
  • Kan jeg 'komme af' med investorer igen? (Ja undskyld mig men tanken er reel - eller min viden er mangelfuld) Nu mener jeg selvfølgelig at en investor skal have en masse penge ud af at gå ind i og støtte et projekt, men på et tidspunkt er det selvfølgelig i min interesse at blive fri, kan man det? Eller har jeg truffet en permanent beslutning for et delt projekt og overskud?

Jeg har flere og mere detaljerede spørgsmål.. men måske er det bedst at jeg venter på noget indledende feedback at fundere dem på.

Så jeg håber naturligvis at at nogen ved noget, .. som de vil dele. 

Mvh. fra Lykke

En del af projektvirksomheden Projected som har en lang række koncepter under udvikling.

Vi udvikler moderne webservices og driver webbureauet refunk.dk.

Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:45

Hej Lykke

Jeg synes jeres projektvirksomhed lyder utroligt interessant - og jeg kunne godt tænke mig at høre nærmere om nogen af de mange spændende projekter i har gang i. Jeg er partner i en virksomhed, der netop assisterer iværksættere/virksomheder indenfor de områder du spørger ind til, og du er derfor mere end velkommen til at sende mig forretningsplaner, strøtanker mv. som udgangspunkt for en diskussion og evt. samarbejde.
Du er velkommen til at besøge vores hjemmeside og se nærmere på vores forretningsområder og muligheder vi tilbyder: www.innspire.dk

Mvh

Thomas Andersen

Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:07

Hej Thomas

Jeg er i en lignende situation som Lykke.  Jeg startede et firma med en række produkter, hvor jeg desværre satsede mine ressourcer på det forkerte produkt. Nu har jeg fået en række meget spændende kontakter på et tilbageværende produkt, men jeg har ingen kapital og det afføder samme spørgsmål, som Lykke's.

Mit produkt er en infostander med trykskærm, hvor butikskunder vha af Smileys eller andre symboler kan svare on-line på spørgsmål fra butiksledelsen. Det betyder at butiksledelsen online kan overvåge tilbagemeldinger fra kunderne i butikken på spørgsmål omkring betjening, kvalitet eller ligende.

Må jeg sende dig en forretningsplan?

Mvh

Tom

Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:24

Kære Tom

Du er velkommen :-)

Mvh Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)