Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der Behov for det ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bendtsen

Har du nogen erfaring med import af båd udstyr, (anker, schekler osv.)

på forhånd tak. Stubbe

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:52

Hej

Syntes ideen er rigtig go' ( har stemt Ja  ) ,ville bestemt bruge servicen, hvis prisen er i orden forståes !

Er sikker på der findes mange mindre virksomheder i Dk, der ville benytte sig af ideen.

Venligst

Bakkeskoven.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:48

Hej Kinaimport

Kan desværre ikke hjælpe dig med disse niche produkter - vi har bred erfaring, dog ikke bådudstyr... endnu.

Du kan evt. sende en mail til mig, blot så jeg kan forhøre mig hos en af mine kontakter, jeg muligvis kunne mistænke for evt. at kunne hjælpe - men ikke noget jeg kan love.

MVH

Bendtsen

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 20:58

Bendtsen

Ja, Portugisere har det med at tage det med tid ganske let - alting tager den tid ting tager Big Smile

Jeg har nogle meget gode Portugisiske venner, som jeg bor hos, når jeg er dernede, og de kan være en god hjælp til at finde de helt rette kompaner. Men de kender ikke noget til selve importen/eksporten. Det tror jeg ikke de gør det specielt meget i dernede. Men det kommer jo nok.

Det var da en strid omgang den kontakt er blevet udsat for - godt at du har mulighed for at hjælpe, og forhåbentlig gøre gode handler fremover.

Mh

Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Vejle
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 42
Fra  Fancey Skrevet kl. 17:45

Jeg tror du har ret i at mange sælgere af diverse produkter gerne vil importere varer fra billigere lande, men er bange for de love og regler der er på området mht. told osv. Derfor tror jeg at det ville blive rigtigt godt, hvis dine produkter ville være biligere end hos konkurrerende grossister osv. og man kunne være sikker på kvaliteten af det man køber.

Jeg ville kaste mig ud i det, hvis jeg var dig, hvis jeg vel at mærke kunne være sikker på en betalingsgaranti fra køber.

Held og lykke med det.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)