Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der Behov for det ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har tit været her i Amino for hyggelæse de mange  intressante indlæg.Meen idag synes jeg, at det er min tur til oprettet et indlæg/spørgsmål

Jeg kan godt tænke mig vide om hvad i synes denne ide:

Jeg er pakistaner og har derfor rimmelig godt kendskab til Pakistan og den måde forretningslivet fungere derned.

Jeg fornemmer mange folk her i Dk har lyst til importeer vare fra Pakistan, men tør ikke for de er bange for bliv snydt eller får dåligs vare  ..er bange for papir arbejde osv.

Meen hvad synes i om ideen, at folk bestiller vare fra Pakistan igennem mig...Jeg står for moms, told, transport osv ...alt ...

Jeg arbejder på en model, hvor Folk skal betale for varene når de har fået dem...meen selvfølig skal de på en eller anden måde giv mig grantie for de har penge osv..(Så det betyder folk ikke behøver være bange...for de skal betale penge til mig her i Dk ..)

I er velkommen til komme med forslag

Er der behov for denne service - kunne du finde på benytte det ?

• Ja (66,7%)
  • Nej (33,3%)
  • Totalt antal stemmer: 33
  • Afstemning sluttede: 11/11/2009
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:09

Jeg stemte nej da jeg ikke aner hvad det er for en service du mener, ergo er der intet behov for den.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:31

Han mener, at han er en form for mellemmand imellem det pakistanske marked og det danske marked. Jeg stemte ja. Sådan en kunne jeg rigtig godt bruge. Og dem mangler der også i fx. Kinahandel. En dansk sikkerhed er altid rigtig godt! Fortsæt endelig med ideen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40

Jeg svarede ja, da det lyder som en god idé hvis du kan få budskabet ud om din service.

Og gør det til gode priser.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:43

Hej Casper

Der er da mange der tilbyder sig som mellemhandler/agent mellem Kina og DK... - de tager typisk 3-6% men så handler du tilgengæld også med et dansk firma, selvom varen kommer direkte fra leverandøren i Kina.

Har selv opbygget en mindre kundebase på sådan en type forretning - hvor jeg står for alt, ogå kvalitetskontrol før afskibning, og derefter bliver varen så handlet undervejs når varerne er på vej hjem - nogle får så fortoldet deres varer selv på min danske faktura, andre beder mig om at gøre det alt efter hvor store/små virksomheder de er.

Du siger bare til hvis der er noget jeg kan hjælpe med - har mange kontakter til mange forskellige producenter i Kina hvor jeg handler direkte med fabrikkerne uden om kinesiske trading firmaer.

MVH

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:46

Hej bendtsen. Det var jeg slet ikke klar over. Kan du ikke sende mig en mail? casperblom@live.dk

Har brændt fingrene engang, det kostede 3.500 :-(

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:53

Casper Blom:

Han mener, at han er en form for mellemmand imellem det pakistanske marked og det danske marked. Jeg stemte ja. Sådan en kunne jeg rigtig godt bruge. Og dem mangler der også i fx. Kinahandel. En dansk sikkerhed er altid rigtig godt! Fortsæt endelig med ideen.

Nå, jeg kan også se at der er kommet noget mere tekst på spørgsmålet, så giver det lidt mere mening end det der stod der før :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 23:04

Hej Casper

Du kan bare skrive løs på m.bendtsen@privat.dk

Jeg vil endda sige at jeg har så gode kontakter så jeg har faktisk været udsat for at hjælpe en større dansk virksomhed med at få en vare produceret i Kina trods at de har kontor og medarbejdere derude. Blot en lille sidebemærkning :)

PS: Har i øvrigt samme setup med import fra Tyrkiet... - her er de fleste vare toldfrie, billigere fragt, bedre forretningsforståelse nd i Kina, trods de er ved at komme godt efter det derude - jeg har selv rykket noget produktion fra Kina til Tyrkiet da told og fragt blev så dyrt så det ikke længere kunne betale sig - og så er fleksibiliteten også større her.

Og for at svare den herre der startede dette indlæg, så tror jeg bestemt der kan være et behov, men man skal virkelig have nogle aftaler der holder vand med sine leverandører - for ellers bliver du bare overhalet af dine kunder på et tidspunkt. Mit setup er så skud sikkert så jeg faktisk nogle gange har givet mine kunder lov til at besøge fabrikken uden min tilstedeværelse - men det kan man ikke gøre med alle mennesker, hvis de lugter en stor ordre og en kunde der måske er villig til at betale bare lidt mere for varen - men hvis du gør hjemmearbejdet godt nok er der bestemt en mulighed - men jeg tror stadig pga. alt den uro der er pt. at folk vil være skeptiske - blot min mening om dit projekt - men spændende lyder det da, medmindre du tager nogle af mine kunder ;)

Bendtsen

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 23:16

Bendtsen, det lyder spændende - du har ikke også erfaring med import fra Portugal ? 

Og til indlægsstilleren - jeg synes det lyder som et tilbud jeg ville benytte, hvis det var en vare jeg gerne ville købe, så har stemt ja :)

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 23:28

Hej SusanneK

Jeg hr ikke erfaringer med Portugal selv, men jeg må indrømme det meste jeg høre fra kunder/konkurrenter er at de meget nemt løber fra deres aftaler - og så har de virkelig forstået ordet "siesta" - (hvad vi ikke når i dg når vi sikkrt i morgen)

Er faktisk i denne uge blevet kontaktet af en af mine kunder der normalt får produceret varer i Portugal hvor han er blevet brændt big time af - desværre er det lige sådan at han har købt og betalt nogle værktøjer, som fabrikken ligger inde med og de vil ikke udleverer disse til ham, nu prøver jeg og hjælpe ham og jeg er ved at få en aftale i hus der gør at vi kan etablerer identiske værktøjer, men han betaler ikke for disse. Jeg tager en chance, da jeg faktisk med den kvantitet har bestilt taber på ordren, men jeg ved at ved næste ordre går jeg i plus - vi tilbyder noget der vist af andre kaldes service :)

Så min holdning til Portugal kan du vist ikke være i tvivl om nu :)

Bendtsen

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)