Hej alle sammen, Jeg har tit været her i Amino for hyggelæse de mange intressante indlæg.Meen idag synes jeg, at det er min tur til oprettet et indlæg/spørgsmål Jeg kan godt tænke mig vide om hvad i synes denne ide: Jeg er pakistaner og har derfor rimmelig godt kendskab til Pakistan og den måde forretningslivet fungere derned. Jeg fornemmer mange folk her i Dk har lyst til importeer vare fra Pakistan, men tør ikke for de er bange for bliv snydt eller får dåligs vare ..er bange for papir arbejde osv. Meen hvad synes i om ideen, at folk bestiller vare fra Pakistan igennem mig...Jeg står for moms, told, transport osv ...alt ... Jeg arbejder på en model, hvor Folk skal betale for varene når de har fået dem...meen selvfølig skal de på en eller anden måde giv mig grantie for de har penge osv..(Så det betyder folk ikke behøver være bange...for de skal betale penge til mig her i Dk ..) I er velkommen til komme med forslag
Er der behov for denne service - kunne du finde på benytte det ?
|
Jeg stemte nej da jeg ikke aner hvad det er for en service du mener, ergo er der intet behov for den.