Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal vi nu investere i ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Billund 7190
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville da nok mene aktier ville være en god idé at investerer i, efter hvad jeg har læst. De siger jo at aktierne generelt vil stige med 30% i år, men det er jo kun spekulationer. Men jeg personligt, smider nogle kilo i aktier for tiden :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Invester 100% i dig selv - det er efterhånden det eneste du kan påvirke.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med JesperSmile men hvis du har 199 kr. du ikke skal bruge, så køb bogen "Irrational Exuburance" af  Robert Schiller. En mand der forudsage IT boblen og Boligboblen så sent som juni 2007!!

Jeg synes hvertfald at hans metode er interessant, specielt fordi at han nu har haft ret 2 gange. 1 gang er man måske heldig men 2 gange i træk, så må man næsten konstatere at hans metode virker.

Mvh MBSP

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha.. hvis han havde forudset flystyrtet på Hudson River i forgårs, så havde jeg været imponeret.

Men at forudsige at markeder der, åbenlyst for enhver, er overophedede, vil brænde sammen, det er der ikke meget imponerende ved efter min mening ;-) Stort set samtlige analyse-afdelinger i Danske pengeinstitutter har jo forudset det samme på de indre linjer. Mht. boligmarkedet, så også før juni 2007 ;-) (har blandt andet selv sagt siden indførelsen af de afdragsfrie lån, at nu presser vi citronen for meget, og i løbet af få år vil det briste. Det er ren logik).

Derfor kan det dog godt være interessant læsning, og om ikke andet en øjenåbner for de mange private mennesker uden den helt store indsigt i de finansielle markeder.

Fast ejendom virker ikke attraktivt i Danmark lige nu. Vent et år og se hvor vi lander, hvis det er som en investering. Står du decideret og mangler en bolig, så køb.

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steel

 

Det kommer helt an på hvordan du ønsker at gøre det.

Skal man investere på lang sigt, altså over 5-10 år så skal man helt klart kigge på aktierne, da man ville kunne lave en god handel!

 

Det er dog vigtigt at man spreder sig og sørger for at supplere aktierne med noget mere kort sigtet. Her skal du kigge på verdens største finansielle marked. Nemlig valutamarked! Her ville du kunne supplere aktierne og sørge for at sprede din investering! Kort fortalt er valutahandel, handel med forskellige valutaer på interbank marked, altså en investering i de forskellige nationers økonomi!

 

Hvis du vil vide mere er du velkommen til at sende mig en mail på tomas@traderslounge.dk eller ringe til vores ekspert på området Marcell Petersen tlf: 40 14 21 47

MVH

Tomas Julien Krogh Petersen

Alt om forex (valutahandel) - Se også vores managed account program

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du  (Steel) er synsk og kan se at FCK vinder over Manchester City i Uefa cuppen, så skal du da helt klart smide nogle penge i Parken S&E aktier! De er under 500 kroner for tiden! Big Smile

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jul 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Winther.dk:

Hvis du  (Steel) er synsk og kan se at FCK vinder over Manchester City i Uefa cuppen, så skal du da helt klart smide nogle penge i Parken S&E aktier! De er under 500 kroner for tiden! Big Smile

En sejr over Manchester City vil ikke ændre meget på kursen for PS&E, her er rygterne om deres økonomiske problemer for store. Men kursen på PS&E er da meget attraktiv, hvis man stoler på selskabet.

 

Jeg vil give hztrading ret i sit indlæg og især med henblik på Danske Bank. Deres kurs er virkelig interessant.

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holder også på at Danske Bank må stige igen til et fornuftigt niveau.... regner da ihvertfald med at købe nogle flere af deres aktier, selvom jeg har tab på dem jeg har nu...

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg havde den nødvendige kapital ville jeg helt sikkert vælge at investere i ejendomme.
Specielt dem som bort aktionæres, prisen ryger jo hurtigt 50-70% ned end normal, i hvertfald af hvad jeg har set på det sidste.
Og så snart markedet er lidt mere stabilt, får man nok en god salgspris Wink

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)