Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal vi nu investere i ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Er der nogen som sidder med en god ide til investering ? Efterhånden får vi jo ikke mere end 3 - 4% i banken. Aktier virker ustabile.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 19:15

Prøv at gå ind på virksomhedsbørsen. Det kan være, at du finder et guldæg! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil i investere i Virksomheder, aktier eller ejendomme??

Hvor meget har i til rådighed? Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Steel,

Send gerne en mail til rasmus@scheuer-larsen.com med lidt info om dig selv, og hvad du leder efter.

Afhængigt af hvem du er, hvor stærkt en spiller og hvor en kapital du har til rådighed til investering så har jeg muligvis et par spændende projekter der kunne have din interesse.

Dbh Rasmus

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 20:57

Jeg kunne muligvis også hjælpe jer med at finde en god investering.

Kontakt mig på info@karrieredroem.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:58

Ejendomme :) Det er vejen frem til en sikker formue:)

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:24

med meget stor erfaring som investerings rådgiver vil jeg mene at man skal se tiden an i disse tider...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 09:21

huey:

med meget stor erfaring som investerings rådgiver vil jeg mene at man skal se tiden an i disse tider...

Med meget store erfaringer som medlem af amino vil jeg mene at du skal smutte til arto og udbrede dine budskaber:)

Hvis du ikke har noget seriøst at skrive syntes jeg du skulle finde et andet sted Huey at sprede dine ord. Læs evt lidt på amino først og bliv inspireret og se hvordan tonen er herinde.

Mvh

Per Bruun Jespersen

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 09:27

... Ejendomme vil jeg også sige ville være en god investering.. Jo det kan godt være de stadig har måske 5-10% fald i sig endnu.. Men til de renter vi har pt og får de næste par måneder vil det være dumt hvis man har kapitalen ikke at sælge.
Der er mange fordele:
Du kan presse sælgerne en del ned i pris.
Du sparer en hel del penge på lånet pga. de lave renter og høje kurser på obligationslån

Kort sagt, hvis jeg havde pengene ville jeg shoppe til jeg løb tør :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 09:35

Kort eller langsigtet investering?

Hvis det er langsigtet, så vil jeg absolut mene at der er penge at tjene på aktiemarkedet.
Den pris som f.eks. Danske Bank udbydes til pt. er noget nær latterligt lav. Når konjunkturerne atter vender, og bankerne begynder at falde tilbage til tiden før 2008, så har vi at gøre med en virksomhed er genererer et overskud på et sted mellem 10 og 15 milliarder om året.

Det afspejler den nuværende pris for koncernen i hvert fald ikke.

Og sådan er det med MASSER af aktier lige nu. Prøv at kigge på indtjeningen fra 2007, og sammenlign prisen for virksomheden dengang med prisen nu, og vurder så om du finder prisen lav eller høj. Såfremt virksomheden overlever, så er de fleste aktier "billige" lige pt. Derfor er netop den finansielle sektor et godt sted at placere sine penge - sandsynligheden for at en større dansk bank går på røven er forsvindende lille nu. Lokalbanker vil jeg nok holde mig fra et halvt års tid endnu.

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)