Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at komme igang med Regnskab

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kommer frem til at jeg vil lave regnskab i e-conomic og jeg har også sat en del ting op.

Jeg søger et lille kursus til at komme igang med bogførning.  Når jeg søger på google kommer der kun nogle 30 dags kursus op.  Jeg tror jeg kan få svar på en masse ting bare på en 3-4 timer.

Er der et sted hvor man kan få et lille kom igang kursus?  

Jeg har valgt er bruge KPMG som mit revisor firma.  Er det normalt at man bare få et kursus der? for det tilbud har de ikke givet mig. 

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 23:05

Det er ikke sædvane, at revisionsfirmaer giver kurser i bogføring, så nej, det tilbud får du nok ikke, uden at betale en halv formue. For at vurdere, hvilket slags kursus du har behov for, kunne det være aktuelt at vide, hvor meget bogføring du kan i forvejen. Er det kun e-conomic du skal have kursus i, eller er det også bogføringsprincipperne generelt?

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09

Hej!

Ja...er nok rigtigt som Susanne siger.

Lidt off-topic: Tør du vælge KMPG?

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 23:10

Jeg vil klart anbefale dig at gå i gang med SummaSummarum 3. Det er meget intuitivt opbygget, og det er meget anerkendt. Det betyder, at du nemt kan få hjælp til brugen af det.

Jeg bruger det selv. Jeg har bestilt dette hæfte (se linket nedenfor), som har hjulpet mig utroligt meget. Det forklarer grundprincipperne i bogføring, og hvordan du gør i SummaSummarum. Det er lige til at gå til.

http://www.saxo.com/dk/item/britt-malka-regnskab-med-summasummarum-3-haeftet.aspx

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Skrevet kl. 23:13

Jamen jeg har sat faktura op og lavet kunder og vare.  Det jeg har brug for er et lille kursus i bogførning.  Jeg har ikke haft med rengskab at gøre siden jeg gik på handelsskole for snart 15 år siden.    Jeg tror jeg kan komme rigtig langt med en prof på 3-4 timer.

e-conomic syntes jeg selv at jeg har styr på efter at have set på det i et par timer. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Skrevet kl. 23:15

#Peter

Ja det gør jeg da.  Hvorfor skulel jeg ikke det?   Stein Bakker ???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17

Ja.....var nok mere for at drille lidt......er selv gammel KPMG mand!

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Skrevet kl. 23:18

:-)  ja jeg har det fint med mit valg af KPMG :-)

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 23:19

Hej Fotograf

Jeg kan se du bor i Herning, du kan prøve at ringe til mig på tlf 29924519, så kan vi tale om, hvad det er du har behov for og om jeg kan hjælpe dig. Jeg er tilknyttet konsulentdatabasen for vækst midtjylland.

Mvh

Bertil V. Thomsen

SAG-partners

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 23:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så kan jeg varmt anbefale dig et kursus hos Stahlberg, der indeholder regnskab, moms og skat. Det er et kort weekendkursus, hvor man gennemgår regnskabsprincipperne, kassekladde, momsregler, fradragsregler og skatteregler. Han har et kursus i weekenden den 23. januar, som du garanteret kan tilmelde dig. 3-4 timer vil jeg mene er ALT for kort tid, medmindre du har klæbehjerne og et naturtalent.

http://stahlberg.dk/

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)