Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem hjemmeside søges!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne følge mit råd og købe et webhotel hos eksempelvis i123.dk.

De tilbyder installation af Joomla med et enkelt klik. Så er du kørende med det samme. Joomla kommer med 2 forskellige templates fra start af og der er masser af hente gratis på nettet, og du kan også købe færdige templates flere steder.

Desuden har Joomla en af de bedste template engines, og det er enormt "simpelt" at lave sit eget design når først man har sat sig ind i tingene.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:27

Men er 123hjemmeside.dk ikke lidt for template agtig?
- altså lidt for nemt og kendt i forvejen?

Emil Jensen

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 20:30

nu var det jo heller ikke 123hjemmesider.dk jeg skrev men i123.dk. Der er væsentlig forskel.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:31

Hej Emil.

Hjemmesidenavnet kan du få ved at købe et webhotel (eksempelvis www.one.com). Og man kommer desværre ikke så langt for 1.000 kr., men du får i hvert fald brug for et CMS, som er et administrationssystem, så du kan redigere i sidens indhold (tekst, billeder, design m.v.). Dette findes der mange udbydere af - vi er en af dem.

Hvis du både vil have et brugervenligt system samtidig med, at du skal kunne opsætte ALT selv, så bør du nok overveje, hvorvidt 1.000 kr. virkelig skal være loftet. Der er ikke mange, der er i stand til at lægge det arbejde i det, som der er brug for, til den pris.

Et godt råd kunne være: Gå efter nogle templates med CMS, og sørg for at CMS'et er brugervenligt nok til det tekniske niveau, som du har. Det er frustrerende at have et super-godt, men super-komplekst system, som man ikke kan bruge.

Mvh Morten.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 20:36

Hej igen,

Hvis du skal have det du søger så gå ind på www.html.dk og begynd at læs, så lære du at kode og smide design op. Så har du lavet din egen hjemmeside gratis det eneste du skal betale er domæne navnet, og så skal du nok sætte et halvårs tid a til det. For du for ikke andet til 1000 kr. hvis jeg skal være helt ærlig, det tror jeg ikke på.

Men ja, held og lykke med siden.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 20:40

Undskyld gweb, var lige hurtig nok.

Men som jeg ser det får jeg alt hos one.com?
Eller tager jeg fejl?

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 20:45

Jamen så køb det hos one.com, jeg har ingen økonomisk interesse i nogen af dem. Min erfaring med one.com siger at det ikke fungerer skidegodt sammen med Joomla, men det kan være du kan finde et andet system i stedet så.

Du spurgte efter en step-by-step forklaring og det forsøgte jeg, men hvis du selv mener du har en bedre løsning synes jeg du skal bruge den.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:46

Emil 8600:
Men som jeg ser det får jeg alt hos one.com?

Du har i princippet ret. Dog er One.coms hjemmesideprogram vist ikke så brugervenligt, som man kunne ønske sig...

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:50

Hej Emil

Jeg kan anbefale One.com, som jeg også selv bruger. De har nogle skabeloner, der er nemme at redigere.

Mvh. Julie

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 20:59

Tak for alle svarene, så går jeg igang (:

Med venlig hilsen Emil jensen

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)