Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test din kæreste for narko/stoffer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 4 person

Super efektivt produkt på markedet herhjemme

Jeg forhandler Narkotest til private kunder, der er stor efterspørgsel på narkotest i det private.

Har du mistanke om din kæreste eller en bekendt tager stoffer og gerne vil have din mistanke be eller afkræftet så har du her muligheden.

Testen er 100% sikker og koster 78 kr (Mængderabat gives)

Tjek evt. dette link. præsic disse produkter der forhandles http://sputnik.tv2.dk/index.php/channel_id-2069481.html?menu>

Jeg sælger idag til toldvæsnet og politiet.

Skulle dette have din interesse er du meget velkommen til at ringe til mig for yderligere spørgsmål på    60 70 47 02.

Patrick Pedersen

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det ville være en god idé, hvis du kunne beskrive hvordan det virker og hvordan man bruger det, og om vedkommende "ved" at man tager en narkotest på dem...

Ellers virker det til at være et godt produkt, som helt sikkert er relevant i Danmark.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 18:07

Testene fåes både som sved - spyt- og urintests

Den er meget meget enkel, er det f.eks en svedtest køres to små vatpuder på testen hen over panden på personen, hvorefter der indenfor 2-3 min vil være et nøjagtigt svar

Er det spyt test så placeres de to små varpuder på tungen på personen, og der vil også her være et korrekt svar inden for ganske få minutter, men der følger anvisninger med til hver test

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg plejer også at tage narkotest på mine ansatte - hvis de ikke er på noget bliver de fyret :-)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 18:10
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 18:14
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:19

Test din kæreste:
Jeg sælger idag til toldvæsnet og politiet.

Hmmm du skulle have solgt dem inden de lavede politireformen!Devil

Henrik

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:20

Hej

Det er DrugWipe du har henvist til på hjemmesiden, og de har været på markedet i DK siden 99. Der brugte vi dem ihvertfald på vores diskotek.

Men det er rigtigt at politiet og toldvæsnet bruger dem, og mange diskoteker bruger dem også. Når det så er sagt, kan mange former for medikamenter, udløse en positiv test. Fx. kan 2 panodil, give positivt resultat.

Mvh.

Lasse

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 18:30

Jørgen Olsen:

Jeg plejer også at tage narkotest på mine ansatte - hvis de ikke er på noget bliver de fyret :-)

Man må burde jo næsten få noget narko med så man kan se om testen reelt virker eller ej :-)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:33

Hmm... Det ville være sjovt...... Men man får jo heller ikke en gravid kvinde med, når man køber graviditetstests! 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)