Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner/revisor søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en samarbejdspartner, enten revisor eller "ekspert" indenfor regnskaber og skatterådgivning. Samarbejdet går ud på, at jeg skal bruge en jeg kan ringe til, når jeg står overfor et spørgsmål hos en kunde, som jeg ikke kan besvare, hovedsagligt indenfor skattemæssige spørgsmål og afskrivninger og andre spidsfindigheder ved køb/salg af aktiver/ejendomme/driftsmidler. 

Jeg laver ikke selv revision/regnskab/selvangivelse for kunder, da jeg ikke bryder mig om tanken om at revidere min egen bogføring. Samarbejdspartneren skal derfor have kapacitet til, at jeg kan anbefale ham/hende som revisor for mine nye kunder.

Jeg forventer ikke at betale for mine spørgsmål, idet det er en del af det gensidige samarbejde "jeg spørger / du får måske en ny kunde / vi samarbejder i f.m. regnskabsafslutning".

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:17

Du skal bare ringe til Peter - så nemt er det :-)

Held og lykke med bogføringen !

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 14:17

Hej Susanne,

jeg har sendt dig en PM.

Mvh. Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 14:35

Skatterådgivningen kan jeg godt være behjælpelig med. Jeg kobler dig lige på mit "netværk". Overvejede det faktisk tidligere i dag da jeg var inde og kigge på din hjemmeside. Det ser yderst fornuftigt ud.  Uanset at du ikke er jurist er du jo formentlig hjemme i en del jura via din baggrund.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 15:47

Skattekonsulenterne:

Skatterådgivningen kan jeg godt være behjælpelig med. Jeg kobler dig lige på mit "netværk". Overvejede det faktisk tidligere i dag da jeg var inde og kigge på din hjemmeside. Det ser yderst fornuftigt ud.  Uanset at du ikke er jurist er du jo formentlig hjemme i en del jura via din baggrund.   

Tak skal du have - skatterådgivning er altid dejligt, og kan jeg være behjælpelig med noget juridisk, siger du bare til Yes

Og tak til Jer andre - kontakter er etableret Big Smile

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)