Jeg søger en samarbejdspartner, enten revisor eller "ekspert" indenfor regnskaber og skatterådgivning. Samarbejdet går ud på, at jeg skal bruge en jeg kan ringe til, når jeg står overfor et spørgsmål hos en kunde, som jeg ikke kan besvare, hovedsagligt indenfor skattemæssige spørgsmål og afskrivninger og andre spidsfindigheder ved køb/salg af aktiver/ejendomme/driftsmidler.
Jeg laver ikke selv revision/regnskab/selvangivelse for kunder, da jeg ikke bryder mig om tanken om at revidere min egen bogføring. Samarbejdspartneren skal derfor have kapacitet til, at jeg kan anbefale ham/hende som revisor for mine nye kunder.
Jeg forventer ikke at betale for mine spørgsmål, idet det er en del af det gensidige samarbejde "jeg spørger / du får måske en ny kunde / vi samarbejder i f.m. regnskabsafslutning".
Skatterådgivningen kan jeg godt være behjælpelig med. Jeg kobler dig lige på mit "netværk". Overvejede det faktisk tidligere i dag da jeg var inde og kigge på din hjemmeside. Det ser yderst fornuftigt ud. Uanset at du ikke er jurist er du jo formentlig hjemme i en del jura via din baggrund.
Skatterådgivningen kan jeg godt være behjælpelig med. Jeg kobler dig lige på mit "netværk". Overvejede det faktisk tidligere i dag da jeg var inde og kigge på din hjemmeside. Det ser yderst fornuftigt ud. Uanset at du ikke er jurist er du jo formentlig hjemme i en del jura via din baggrund.
Tak skal du have - skatterådgivning er altid dejligt, og kan jeg være behjælpelig med noget juridisk, siger du bare til