Jeg er blevet sat til at finde en god webshopløsning og har et par kriterier der skal opfyldes. Jeg har kigget lidt rundt omkring, men synes ikke det er så nemt at få et godt overblik over de forskellige webshops. Jeg kender i forvejen ikke så meget til webshop verdenen så det kan selvfølgelig være derfor. Jeg håber I kan hjælpe mig lidt på vej og jeg vil gerne have en kort beskrivelse af fordele og ulemper ved de forskellige shops. Kriterierne er: Skal kunne integreres med Navision Skal have god support så det er muligt at klage hvis noget går galt og skal derfor også være dansk Skal ikke være opensource (igen pga support delen) Det er selvfølgelig også en fordel hvis løsningen er god til søgemaskineoptimering
På forhånd tak for hjælpen og håber på hurtigt svar |
Hej Martin
Vi vil gerne tage et kig på din opgave. Er der en kravsspecifikation til projektet?
Du kan kigge her for at få lidt mere information om vores løsning, de elementer som ikke allerede måtte findes i systemet kan vi naturligvis udvikle efter behov.
Hvis der er spørgsmål eller andet kan du fange mig på psj@taketwo.dk eller 40685707.
Mvh Peder