Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God dansk webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet sat til at finde en god webshopløsning og har et par kriterier der skal opfyldes. Jeg har kigget lidt rundt omkring, men synes ikke det er så nemt at få et godt overblik over de forskellige webshops. Jeg kender i forvejen ikke så meget til webshop verdenen så det kan selvfølgelig være derfor. Jeg håber I kan hjælpe mig lidt på vej og jeg vil gerne have en kort beskrivelse af fordele og ulemper ved de forskellige shops.

Kriterierne er:

Skal kunne integreres med Navision

Skal have god support så det er muligt at klage hvis noget går galt og skal derfor også være dansk

Skal ikke være opensource (igen pga support delen)

Det er selvfølgelig også en fordel hvis løsningen er god til søgemaskineoptimering

På forhånd tak for hjælpen og håber på hurtigt svar

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:46

Hej Martin

Vi vil gerne tage et kig på din opgave. Er der en kravsspecifikation til projektet?

Du kan kigge her for at få lidt mere information om vores løsning, de elementer som ikke allerede måtte findes i systemet kan vi naturligvis udvikle efter behov.

Hvis der er spørgsmål eller andet kan du fange mig på psj@taketwo.dk eller 40685707.

Mvh Peder

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 15:27

Til at starte med er det mere et overblik over de forskellige løsninger på markedet jeg er på udkig efter, men tak for svaret. Det kan være det bliver aktuelt senere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37

Hej Martin

2 meget populære løsninger er DanDomain og DynamicWeb som begge har over et par tusinde kunder kørende på deres løsninger.

Det har begge en stor og effektiv support på dansk.

Begge kan søgemaskineoptimeres.

Begge har rigtig mange løsninger som kan integrere med store komplekse opsætninger af navision.
(f.eks. krydssalg på 80.000 produkter)

Det er ikke opensource løsninger.
(Der findes dog seriøse virksomheder som leverer opensource løsninger som også har en support)

Håber det kunne bruges til noget. Jeg ønsker dig held og lykke med projektet.
(hvis du vil vide lidt mere om ehandel generel, så kan jeg da anbefale dig ebogen e-pusher, så kan det jo være du kunne imponere chefen lidt med et par guldkornSmile)

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 16:07

Jeg har kigget lidt på DanDomain og det lader også til at det er en af de mere sikre løsninger, men DynamicWeb har jeg ikke hørt om så den kigger jeg da lige på.

Jeg har også lige hentet lightversionen af e-pusher, så må vi jo se om det er noget jeg kan bruge til noget Smile

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 16:28

Hej Martin.

En shop-mulighed kunne måske også være Scannet.

Jeg vil kraftig fraråde dig at læse e-pusher i light-versionen. Det medfører, at du også MÅ have den fulde version.
Hvis nogen snakker om at finde guldkorn, så er e-pusher altså en af stederne. Jeg har fået meget ud af begge versioner.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:05

Hej Martin.

Du skal ihvertfald være mere end velkommen til at kigge på vores løsning: SUMOshop

Vi har integration med Navision, som du efterlyser, og gode muligheder for søgemaskineoptimering, med meta tags og beskrivelse til hver enkelt vare, og underside.

Vi er bosat i Århus, ligesom dig, så vi kan hurtigt arrangere et møde, hvis det skulle have interesse.

Kig forbi vores side, og se lidt nærmere på hvad vi kan tilbyde. Adressen er: http://www.sumostudio.dk/

Du skal også være velkommen til at kontakte mig på: 28301830, eller via mail på torben@sumostudio.dk

Torben Koch - www.SUMOstudio.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:19

Fordelen ved en open source baseret løsning er den højere grad af mulighed for skræddersyning / tilpasning efter behov og ikke ud fra hvad systemet tilbydes til at kunne.

Derudover så er en af de vel nok bedste argumenter for open source baserede løsninger at du minimere leverandørafhængigheden og ud fra nogle universelle organisationsstrukturelle forhold er det uden sammenligning en af de vigtigste parametre for en virksomhed eller organisation som skal navigere i et foranderligt eller nyt marked.

Dertil kommer så at man ikke betale "husleje" på licensen til shoppen og at man grundet leverandøruafhængigheden står frit for at skifte såvel teknisk leverandær som webhosting leverandør hvis man skulle ønske det - uden at man skal starte helt forfra som hos de gængse lejebaserede closed source systemer.

Leje systemerne er ret tilgængelige at komme i gang med og de virker "out of the box" men for mange vil begrænsningerne alligevel være for store i længden.

Vi yder naturligvis telefon- og email support på alle webshopløsninger og du skal være velkommen til at kontakte os for en kompetent sparring på hvad en open source baseret løsning kan tilbyde jer - send en mail på email@redweb.dk eller besøg os på www.redweb.dk

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 20:44

Hej Martin,

Vi yder også support på flere forskellige systemer, og leverer selv et OpenSource system, som vi har tilpasset. Har flere kunder i top 5 på Google. Samtidig kender vi en del til samspil med diverse økonomi og kasse systemer.

Support er med i pakken. www.togidata.dk

Hvis du eventuelt køber en pakke af os, og efterfølgende ikke vil have vores service er du frit stillet, og betaler ikke leje, da du køber for at eje.

Samtidig er det et system som mange hundrede tusinde benytter verden over.

Men held og lykke med jagten :)

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 21:40

En opensource løsning ville selvfølgelig være ideel og kan jo også være det bliver aktuelt på et tidspunkt, men lige pt er vores programmør igang med et andet projekt og førsteprioriteten med webshoppen er derfor at der kan komme en god funktionel webshop op hurtigt. Tak for alle forslagene. Jeg vil tage et kig på dem sammen med programmøren og så må vi se hvad det bliver til.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)