Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design implementering til Oscommerce søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en PDF fil jeg har arbejdet på sammen med en kammerat. VI begge er stortset grønne på programmerings delen af det så derfor søger vi en som kan forvandle vores PDF til et design der er implementeret i oscommerce.

Ser frem til at høre nogen gode tilbud.:)

Mvh

Per Jespersen

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 08:48

Vi vil da gerne gi' jer et rigtigt godt tilbud på at lave jeres pdf om til et OS Commerce system. I anledning af finanskrisen kan vi tilbyde jer det til kr. 5000 + moms.

Det er selvfølgelig med forbehold for hvad jeres pdf nu engang indeholde, da vi selvfølgelig ikke har set det endnu.

Kontakt os for yderligere info på 6083 5580.

Hvad er deadline på projektet?

Til info arbejder Design'R'us med mange typer af forskellige CMS systemer - såsom Joomla, Drupal, CMS Made Simple, OsCommerce og Magento.

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 14:31

Hej Per

Du må meget gerne sende os filen på jrc@laika-it.dk, samt information om hvilken osCommerce udgave du bruger (og evt. om der er installeret et template system såsom BTS eller STS på shoppen), så vender vi tilbage med et tilbud, såfremt opgaven stadig er aktuel.

Med venlig hilsen,
Johnny R. Christensen

Fra Århus
Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:31

Du kan kontakte mig på kreller@krellers.dk - Jeg har erfaring i såvel oscommerce som betalingsgateways.

-- Krellers.dk --

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:35

Hej.

Jeg vil gerne starte med at underbyde ovenstående leverandør: 4000kr incl moms for at lave jeres pdf-fil om til et oscommerce template.

VH Jørgen Olsen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:35

Da jeg nu kom til at skrive PDF fil mente jeg PSD fil. det er i nok også klar over men retter lige mig selv:P

Jeg vil lige kigge på det og vende tilbage om kort tid. Flere bud modtages selvfølgelig.

Mange tak for jeres hurtige svar. Amino deliveres ;)

Mvh

Per Jespersen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)