Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny erotisk webshop, mest for kvinder...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer...

Vi er næsten lige gået i luften med vores erotiske & sensuelle webshop for kvinder. Der mangler stadig en del ting men vi håber at vi er nogenlunde på rette vej.

Er første gang vi laver en webshop så der er meget at lære for os endnu. Sad

Hvis I gider må I meget gerne komme med feedback til den. Alt hvad I har af ideer og kommentarer er mere end velkommen. Hvis muligt må det gerne være ud fra et feminint synspunkt Smile

Siden er at finde på www.Sinful.dk

Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:54

Hvad hedder siden ?? :-)

Klaus Rosquist 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Skrevet kl. 20:55
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 21:07

Det ser rigtig godt ud. Har du overvejet de problemer, der kan være med forsendelse og betaling? Hvad kommer der til at stå på kontoudskriftet? Hvilken afsenderadressen vil der stå på de pakker, I sender ud? Jeg ved, at der er mange, der er bekymrede over dette. Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:08

Hej.

Tillykke med shoppen.

Jeg mener at det er Martin T, der engang har snakket noget om en shop magen til din. Der var ikke så meget gang i den, og med lidt analyse frem og tilbage, kom de faktisk frem til, at folk var lidt bange for at købe noget på shoppen.

Det bliver leveret med post Danmark. Kan postbuddet se, at fru Petersen har købt en mega dildo, hvad med naboen. Hvad kommer der til at stå på kontoudtoget fra banken af. Osv osv
De fandt frem til, at der på forsiden skulle være beskrevet, at pakken bliver leveret i neutral indpakning, konto udtoget var også neutral, og at ingen kunne få en fornemmelse af, at Fru Petersen manglede sex, så derfor havde hun lyst til en dildo.

Kan det bruges?

Hilsen Holger

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Skrevet kl. 21:10

Nej det havde jeg ikke tænkt over.

Nok mange som er bange for at der står noget som andre ikke skal læse!

Tak for tippet - det skal helt sikkert ændres så folk ikke er i tvivl & bange! Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Skrevet kl. 21:13

Det er super. Smile

Kan godt forstå folks "frygt" selvom det er ved at være mere stuerent med erotiske artikler.

"Hej det er postbuddet - jeg har din nye flotte dildo med til dig fru. Jensen!"  Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Skrevet kl. 21:22

Du skal have ros for at have sat siden så pænt op. Den har det der "Philadelphia-look" -- den virker meget let. Alt for meget lyserødt kan godt virke lidt kinky og klamt. Din løsning ser derfor ud til at virke.

Mit råd til dig må være: Giv siden lidt mere indhold. Sælg dine varer lidt bedre. Hvis du kan lave din sexshop om til et sexunivers og få faste besøgende, så vil du helt sikkert kunne sælge mere. Prøv at skrive nogle artikler eller anmeldelser af dine produkter. For det første bliver din shop fanget meget bedre af Google, og det giver MANGE kliks. For det andet bliver din shop langt mere interessant -- og når man er meget interesseret i et produkt, så køber man det. Pas dog på med at gøre artiklerne til salgstaler. Fremhæv fordelene ved dine produkter og fortæl hvad de gør på en rimelig måde. Hvis man eksempelvis hungrer efter klitorisorgasmer, er det nok ikke en megadildo, man skal have, men istedet nogle små orgasmekugler -- så lad være med at skrive i artiklen om megadildoen, at den kan give alle former for orgasme. Det er at oversælge og kan kun skuffe dine kunder, når de får varen. Jeg håber, at du kan se min pointe. Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Skrevet kl. 21:34

Tak for dine gode input.

Meningen er at den skal have det pæne "look" som du nævner da det er der mange kvinder som har efterspurgt.

Sexshop??? - det er en erotisk & sensuel shop Smile

Men ja skal helt sikkert have noget mere indhold, uden at det tager fokus fra varerne.

Vil også have ændret forsiden men ved ikke helt hvordan jeg får lavet en "optimal" forside der både er grafisk flot & der samtidig sælger.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Skrevet kl. 21:46

Din idé virker rigtig god. Det handler bare om at få slået sig fast, og der tror jeg, at du kan udnytte Google i høj grad. Eller måske Microsofts Live Search. Jeg tror, at der er mange kvinder over 30 eller 40, der har MSN.dk som startside, fordi det er standard i Internet Explorer. Mange skifter ikke denne startside, og derfor kunne markedsføring på Live Search måske være et godt tiltag. Det er selvfølgelig blot en idé.

Hvis du har brug for hjælp til den grafiske opsætning, kan du prøve at starte en konkret tråd omkring det herinde på Amino. Der er mange grafikere herinde, og der er sikkert mange, der gerne vil hjælpe dig til en billig penge, hvis det kun er forsiden det handler om.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)