Hej Alle sammen, Min kæreste og jeg flytter for Ungarn til Flensborg sidst i Feb. starten af marts. Hun er så godt som færdig med hendes økonomi uddannelse (mangler lige en enkelt sprog eksamen for at få det endelige diplom). Nu kommer vi til den store problemstilling. Hun taler ikke meget Dansk (endnu, men starter intensiv undervisning i Feb.) og det har ikke været muligt at finde et job til hende på den traditionelle måde. Så nu er det jeg spørger efter hjælp herinde. Er der nogle som mangler en sød medarbejder som taler: noget Russisk(dette studeres på højtryk da hun har eksamen i maj), flydende engelsk og Ungarsk som modersmål. Hun valgte at arbejde lidt ekstra hårdt under hendes studier og tage to specialer: Business Manager major og Finance and Accounting major. Dernæst har hun fuldført et kursus som bogholder og bestået den Ungarske bogholder eksamen i november 2008. Håber at der er nogle seriøse som gerne kunne tænke sig at få lidt mere information. VIL LIGE SIGE AT VI MENER SERIØSE HENVENDELSER. HAR TIDLIGERE FÅET IKKE SÅ FINE MAILS FRA ET ANDET FORUM. "MASSAGE”, "MODEL", RENGØRING, BABYSITTER M.M. HAR INGEN INTERESSE! Så vi er nok lidt snobbede :) Vi ser meget frem til at høre fra jer super aminoer.
Mvh Niels |
du kan jo lige sende en personlig mail til mig - så kan det være vi kan finde ud af noget - Jesper