Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmer om selvstændighed.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg og et familie medlem, ønsker at starte en sandwich butik. i københavn ikke i inde by men eks i rødovre.

vi er derfor igang med at finde en god beliggenhed og priser på de ting og råvare som skal bruges.

Der er dog en masse vi er meget i tvivl om, derfor ville det være super fedt hvis en der har kendskab til brancen evt kunne hjælpe lidt. smid gerne en besked til mig. 

vi skal ud og finde priser på en del råvare i denne uge, og jeg har derfor et hurtigt spørgsmål omkring Kødbyen kan man begive sig der ind og kigge på råvare som privat person ??

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:56

Når du snakker 'kødbyen', mener du så dagrofa fx.?
Dér hvor alle virksomheder køber deres råvarer, kan du kun købe som virksomhed, desværre. Jeg vil foreslå dig at tage kontakt med eksempelvis en anden sandwichbutik, hvor i ikke kommer til at ligge i konkurrence, måske de ville hjælpe??

Held & lykke med projektet!

Casper.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:01

Jeg kunne forstille mig at i skal på et kursus med fødevare hvad angår egenkontrol og Hygiejne etc.

Undersøg med BC catering og andre catering firmaer hvad de kan tilbyde, få arrangeret nogen møder eller bestilt materiale.

Få Lavet et Forrentningsplan, Budget så i har styr på jeres koncept og omkostninger.

My 50cents:)

Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:27

Hej,

Tak for dit svar :)

Ja vi skal naturligvis på nogle kurser, det går vi begge meget højt op i specialt når det er fødevare det handler om.

Super ide med Catering firmaer. vil jeg forsøge mig med, og vil teste det med kødbyen om man virkelig ikke kan komme ind og kigge lidt, vi ønsker jo bare priser i første omgang.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:55

Hej RS og familiemedlem

Tillykke med jeres planer, det skal nok blive en succes Wink

Der er rigtig meget som skal undersøges og der skal være styr på i forbindelse med opstart af virksomhed. Ejerforhold, kompanigskab, hygiejne, told og skat, revisor, salg/marketing og meget meget mere.

Jeg anbefaler  Idea alle der skal starte egen virksomhed, at kontakte det nærmeste VÆKSTHUS. Bestil tid hos en konsulent, fortæl om jeres ide og han/hun vil hjælpe jer sikkert på vej. Væksthuse har rigtig gode iværksætterkurser, som med fordel kan tages, så I har en generel viden om, hvad det vil sige at opstarte som selvstændig!

Og så kan I hente rigtig meget hjælp på AMINO! Held og lykke og lad os endelig høre nærmere Smile

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 13:51

Hej

Du kan sagtens gå ind i kødbyen og snakke med dem derinde, men du kan ikke købe noget da der kun er engros salg derinde. Men det er tit de har travlt, så jeg foreslå du eventuelt ringer og får sat et møde op med dem derinde. I mange tilfælde kan det godt betale sig at snakke med de mindre leverandøre derinde. Jeg er selv tidligere ansat i et mellem stort catering firmaere derinde.

Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på matthes.kristian@gmail.com

Hilsen

Kristian

Mvh Kristian Matthes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)