Hej Amino Ville blot i forlængelse af min paypal tråd, hvor undertegnede og en anden person var blevet udsat for et forsøg på bedrageri, oprette denne tråd hvori jeg vil offentligøre de mail adresser som man skal passe særligt på! Mailadresser fjernet af moderatorJeg vil følge op løbende, hvis jeg modtager flere af sådanne forespørgsler mv, og jeg synes hvis der er andre der har oplevet lignende at de skal lægge de pågældende mail adresser herpå Amino - så må vi håbe at de på en eller anden måde kan stoppes. Jeg synes hvertfald jeg vil gøre hvad jeg kan for at informerer om dette, så ikke andre ærlige mennesker bliver snydt, som jeg var tæt på at blive. MVH Bendtsen
|
Hvis du skal ligge alle mail bedragere ud her så bliver den her liste satme stor!
Problemet ligger ligeledes i at sådan som mail protokolden fungere er der mulighed for at sende mails fra en adresse der slet ikke er din.. Dvs. man kan faktisk modtage en mail fra support@paypal.com og stadig blive snydt! der er intet andet at sige end at folk altid skal være mistroisk overfor hvad de modtager og tjekke alting 2 gange!