De to maskiner jeg har fået ekstra er begge med Vista, men hvis du er hurtig kan jeg høre om jeg kan få en til - hvor jeg muligvis kan få den nedgraderet til XP Prof. - Skriv til mig hvi det kunne have interesse, men jeg kan ikke love der er flere.
Efter nærmere eftertanke trækker jeg mit tilbud tilbage om at sælge denne via mit firma - selvom der er 3 års garanti på maskinen og kvittering medfølger, så vil jeg helst ikke blandes ind i en evt. reklamations sag - ikke at jeg selvfølgelig vil hjælpe med kontakten til der hvor jeg har købt maskinen hvis uheldet skulle være ude - men mit firma beskæftiger sig pt. med en helt anden gruppe af varer.
Skriv venligst på min mail m.bendtsen@privat.dk - så finder vi lige ud af de sidste detaljer.
MVH
Michael
PS: Hvis der er flere der er interesseret kan jeg måske, men kun MÅSKE presse en maskine mere ud af min gode ven. Skriv dog på min mail hvis dette skulle være tilfældet - tak.
Skriv venligst på min mail m.bendtsen@privat.dk - så finder vi lige ud af de sidste detaljer.
MVH
Michael
PS: Hvis der er flere der er interesseret kan jeg måske, men kun MÅSKE presse en maskine mere ud af min gode ven. Skriv dog på min mail hvis dette skulle være tilfældet - tak.
Det lyder som om du har flere hvor de kommer fra :-)
Skriv en mail til mig, som skrevet står kan det være, men er ikke sikkert at jeg kan presse en maskine mere ud af min ven - men jeg skal vide konkret inden i morgen tidlig, dvs. før undertegnede går i seng :)