Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af mails fra/til webhotel?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Da jeg overvejer at skifte webhotel (meget nedetid og dårlig service), vil jeg gerne vide om det er muligt at overføre de eksisterende mails som jeg har liggende på mit webhotel til det nye webhotel, så de kommer under samme mail-adresse igen. Nogen der har erfaring med dette?

Og er der nogle der har nogle gode erfaringer med webhoteller, som ikke har meget nedetid, kører joomla, har super support og til en rimelig penge?

Mvh Per

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:20

Hvis du køber webhotel hos mig skal jeg gerne flytte dine mails for dig, det kan gøres på cirka en time á 650kr :)

Dbh

Mikkel Christensen

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:33

Hej Per,

Vi har uden sammenligning danmarks bedste joomla webhosting :)

Du skal være velkommen til at sende en mail på email@redhost.dk så kan vi tage dialogen derfra.

Fra Kolding
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:34

Hej Per

Hvis det domæne din mail ligger på tilhører dig er det ikke noget problem så kan du flyttet din mail adresse hvorhen du vil ;-)

Med hensyn til et stabile webhotel til mail vil jeg lade de andre kommen med forslag ;-)

M.v.h. Lee C. Hansen / www.edblee.com

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:07

Hvis dit nuværende webhotel (mailhotel) understøtter IMAP burde det være ret let at flytte mails over til en ny udbyder.
Jeg kan varmt anbefale Mikkels firma - de leverer gode og stabile webhoteller til en fordelagtig pris og supporten holder max :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)