Jeg har nu været på nettet og søge lidt efter svenske byggemarkeder, og det lader faktisk til at være pænt billig i forhold til Danmark :)
Har bla. kigget på www.byggmax.se men kan ikke umiddelbart se at de leverer til Danmark - så hvor bestiller i andre jeres varer, ringer i blot og bestiller?
Vi flyttede i nyt hus for snart et år siden og havde en dejlig entreprisekontrakt, hvor vi selv måtte købe de materialer, vi nu ville. VVS blev blandt andet købt i Tyskland, hvor vi med lethed sparede 30-40% i forhold til de billigste steder, vi kunne finde i Danmark. Jeg hører lige min mand ad, hvad det var, hjemmesiden hed, hvis det har interesse...
Tyskland og polen vil jeg nok mene er vejen frem. Som jeg skrev tidligere så importere vi selv VVS artikler. Jeg har et samarbejde med central Europas største en gros kæde. Så send en liste over hvad du skal bruge i den kategori og så gir jeg gerne et bud på en samlet amino pakke. Tvivler på der er mange der kan være med på vores pris niveau:)
Jeg så din annonse her, som er litt gammel, men lurer fortsatt på om du importerer VVS artikler fra Polen. Vi skal importere byggematerialer fra Polen, og selge til norske bedrifter, så kanskje dette kunne kombineres?