Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg gode tilbud på byggematerialer?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Da jeg er ved at kigge på renovering af nogle ejendomme er det jo aktuelt at søge efter gode tilbud herinde på diverse byggematerialer.

Køkken, gulve, lister, døre, maling og en masse andet :)

Hvor finder jeg gode tilbud på byggematerialer - har du noget at tilbyde, eller kender du til et sted? ;-)

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:11

Jeg ved ikke, hvor du er bosiddende i Danmark, men Sverige er rigtig gode til byggematerialer - og de har nogle rigtig gode priser og så har du ovenikøbet valutakursfordelen. Ved større ordrer kan du sikkert også opnå nogle rabatter.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:53

Hej Jesper,

Jeg har egen import af bl.a VVS artikler,  som vi sælger billigt til private og endnu billigere til virksomheder. Så send mig lige en PM så kan vi jo tage den derfra.

Mvh

Kaysen

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 13:28

Hej.

Som nævnt er Sverige det  "rigtige"  især i øjeblikket. Anvender for størsteparten selv  byggematerialer herfra. Der er god mulighed for at opnå kvantumrabat. Vore egne aftaler svinger mellem 10 og 30 pct. Du kender jo selv proceduren for momsrefusion etc. går jeg ud fra. Er bosat i Helsingborg så kan godt tilbyde hjælp.

mvh Sören

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:21

Ja, med den svenske kurs, kan det nok godt betale sig at hente det der.

Alt efter hvad du skal have , og omfanget af det.

Kan jeg godt skaffe dig en del af dem, med op til 50% rabat, ½ pris er  bla. trælister og og malingen,  og ikke køkkenerne.. der kan jeg nok skaffe dig 15-20% alt efter hvilken mærke du går efter.

Men ville kigge først i sverige hvis jeg var dig.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:34

Tak for alle jeres besvarelser :)

Kender i til nogle svenske webshops med byggematerialer?

Jeg er bosiddende i midtjylland - så turen til Sverige er en smule lang :)

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 17:36

Hej Jesper

Jeg kan faktisk skaffe dig det hele rigtigt billigt, jeg har gode aftaler med alt inden for det fag

Har også håndværkerne

De kan give mig et kald på 21132306

Med Venlig Hilsen

Martin Lindberg

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:25

Jesper N. Jepsen:

Jeg er bosiddende i midtjylland - så turen til Sverige er en smule lang :)

Du får selvfølgelig varerne leveret, kan ikke betale sig at hente selv, specielt hvis det er så meget du skal have.

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 22:23

HEJ.

En transport til Midtjylland er jo ikke det store problem, ej heller økonomisk, såfremt det kvantum du leder efter handler om materialer til "nogle ejendomme" som du skriver. 2 pakker søm og et bræt giver jo ikke mening.

Jeg kan se der er flere der har tilbudt sig - måske er vi håndværkere ved at få lidt bedre tid :-)

Du har jo også en kortere vej til billigere byggematerialer. Tyskland og evt Polen. Du kan selv tage pulsen på priserne ved at gå ind på nettet. Vælg de store kæder i Sverrige og Tyskland. Det giver et groft overblik.

mvh sören

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:29

Jeg har tilbygget til privaten og har med stor tilfredshed bestilt materialer hos Bygmax.dk - Hvis ikke man er professionel entrepenør eller indkøber så er dette nok det billigste i DK.

Service er helt i top og prisen er rigtig sammenlignet med nogle af kæderne herhjemme. Dertil skal det siges at Jeg også fik et tilbud fra XL-byg som var 33% dyrere men da jeg så fik leveret varer fra Bygmax.dk - så var det XL-byg som varerne kom fra ???????????????

Hils Flemming fra en tilfreds kunde Smile

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)