Jeg ved ikke, hvor du er bosiddende i Danmark, men Sverige er rigtig gode til byggematerialer - og de har nogle rigtig gode priser og så har du ovenikøbet valutakursfordelen. Ved større ordrer kan du sikkert også opnå nogle rabatter.
Jeg har egen import af bl.a VVS artikler, som vi sælger billigt til private og endnu billigere til virksomheder. Så send mig lige en PM så kan vi jo tage den derfra.
Som nævnt er Sverige det "rigtige" især i øjeblikket. Anvender for størsteparten selv byggematerialer herfra. Der er god mulighed for at opnå kvantumrabat. Vore egne aftaler svinger mellem 10 og 30 pct. Du kender jo selv proceduren for momsrefusion etc. går jeg ud fra. Er bosat i Helsingborg så kan godt tilbyde hjælp.
Ja, med den svenske kurs, kan det nok godt betale sig at hente det der.
Alt efter hvad du skal have , og omfanget af det.
Kan jeg godt skaffe dig en del af dem, med op til 50% rabat, ½ pris er bla. trælister og og malingen, og ikke køkkenerne.. der kan jeg nok skaffe dig 15-20% alt efter hvilken mærke du går efter.
En transport til Midtjylland er jo ikke det store problem, ej heller økonomisk, såfremt det kvantum du leder efter handler om materialer til "nogle ejendomme" som du skriver. 2 pakker søm og et bræt giver jo ikke mening.
Jeg kan se der er flere der har tilbudt sig - måske er vi håndværkere ved at få lidt bedre tid :-)
Du har jo også en kortere vej til billigere byggematerialer. Tyskland og evt Polen. Du kan selv tage pulsen på priserne ved at gå ind på nettet. Vælg de store kæder i Sverrige og Tyskland. Det giver et groft overblik.
Jeg har tilbygget til privaten og har med stor tilfredshed bestilt materialer hos Bygmax.dk - Hvis ikke man er professionel entrepenør eller indkøber så er dette nok det billigste i DK.
Service er helt i top og prisen er rigtig sammenlignet med nogle af kæderne herhjemme. Dertil skal det siges at Jeg også fik et tilbud fra XL-byg som var 33% dyrere men da jeg så fik leveret varer fra Bygmax.dk - så var det XL-byg som varerne kom fra ???????????????