Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber i emballage?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i mangler brune papkasser med/uden tryk har vi samarbejdsaftaler med producenter i DK, DE & PRC og kan tilbyde konkurrencedygtige priser i alle oplag. Vi sørger selvfølgelig for at i får en emballage som passer til jeres behov og produkt.

TIP: Standard størrelser kan købes hos STOK eller Systemkassen.

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:34

Jeg vil helt klart anbefale KD Emballage - har har nogle rigtig gode priser på standard kasse.

Tag en snak med dem http://www.kde.dk/

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

www.nicepack.dk er billigere end Jakodan - dog er der længere leveringsfrist.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik S Jensen:

Ja, selvfølgelig siger du det - du er jo en af medarbejderne ikke? :-)
Synes altid det er lidt lummert, når man markedsfører sig uden at sige, at man selv er fra virksomheden..
- Folk kunne tro, at du udtalte dig som kunde?!
Men det er dig som er Henrik Skov Jensen, ikk? og ejer idition, som også ejer nicepack .
Og nicepack er tilfældigvis på samme adresse som trådstarter, som også arbejder hos nicepack - det var da pudsigt ;-)

Men jeg er da beæret over, at du tilsyneladende ser os som en stor konkurrent, siden det nu er os, du har valgt at "trække ned" og ikke en af de mange andre emballagefolk på markedet:-)

At være billig er ikke et mål i sig selv - der skal være en sammenhæng mellem kvalitet, leveringstid, betalingsbetingelser, produktudvalg osv.

Nu har jeg tjekket dine produkter igennem, og du er ikke generelt billigere, faktisk er du på mange produkter lidt dyrere end os - fx. tager vi 1,70 kr. pr. stk. ved køb af 100 stk. folieposer cd-format  og 1,40 kr. pr. stk. ved køb af 1000- du tager ca. 1,70 kr. ved køb af 2000 stk.

Hvis du er interesseret kan jeg give dig nogle gode priser på fx paprør og andre af dine produkter - Kan se, du køber gennem en mellemhandler(bong), hvor vi køber disse produkter direkte fra fabrikken og i store mængder og så har vi dem på lager i Kolding, hvor i bor, så det vil kunne give dig en bedre leveringstid. Vi har samme indkøbspriser som Bong og er en større forhandler af disse produkter i Danmark end de er.

Hvis ikke du er interesseret, er det helt fint - men skulle vi ikke holde en god tone fremover og lade være at hive hinanden ned?
Jeg har før sendt kunder som var ude i noget emballagedesign, som ikke var i vores afdeling, forbi jer (på telefonen)- og det vil jeg da gerne kunne blive ved med at gøre.

I er gode til nogen ting - vi er gode til nogen andre ting - og derfor er det sandsynligvis ikke de samme kunder som vi slås om alligevel.

PS Nogle steder på dine hjememsider står der, at prisen er ekskl. leveringsomkostninger/fragt - andre steder at det er fragtfrit leveret.. Kan virke forvirrende. Fx står der både "Alle priser er eksklusive moms, fragt, skatter og afgifter." og "Vi har gratis fragt."

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:29

Jakodan:

Henrik S Jensen:

Synes altid det er lidt lummert, når man markedsfører sig uden at sige, at man selv er fra virksomheden..
Men det er dig som er Henrik Skov Jensen, ikk? og ejer idition, som også ejer nicepack .
Og nicepack er tilfældigvis på samme adresse som trådstarter, som også arbejder hos nicepack - det var da pudsigt ;-)

Men jeg er da beæret over, at du tilsyneladende ser os som en stor konkurrent, siden det nu er os, du har valgt at "trække ned" og ikke en af de mange andre emballagefolk på markedet:-)

At være billig er ikke et mål i sig selv - der skal være en sammenhæng mellem kvalitet, leveringstid, betalingsbetingelser, produktudvalg osv.

Nu har jeg tjekket dine produkter igennem, og du er ikke generelt billigere, faktisk er du på mange produkter lidt dyrere end os - fx. tager vi 1,70 kr. pr. stk. ved køb af 100 stk. folieposer cd-format  og 1,40 kr. pr. stk. ved køb af 1000- du tager ca. 1,70 kr. ved køb af 2000 stk.

Hvis du er interesseret kan jeg give dig nogle gode priser på fx paprør og andre af dine produkter - Kan se, du køber gennem en mellemhandler(bong), hvor vi køber disse produkter direkte fra fabrikken og i store mængder og så har vi dem på lager i Kolding, hvor i bor, så det vil kunne give dig en bedre leveringstid. Vi har samme indkøbspriser som Bong og er en større forhandler af disse produkter i Danmark end de er.

Hvis ikke du er interesseret, er det helt fint - men skulle vi ikke holde en god tone fremover og lade være at hive hinanden ned?
Jeg har før sendt kunder som var ude i noget emballagedesign, som ikke var i vores afdeling, forbi jer (på telefonen)- og det vil jeg da gerne kunne blive ved med at gøre.

I er gode til nogen ting - vi er gode til nogen andre ting - og derfor er det sandsynligvis ikke de samme kunder som vi slås om alligevel.

PS Nogle steder på dine hjememsider står der, at prisen er ekskl. leveringsomkostninger/fragt - andre steder at det er fragtfrit leveret.. Kan virke forvirrende. Fx står der både "Alle priser er eksklusive moms, fragt, skatter og afgifter." og "Vi har gratis fragt."

Så blev det vist sat på plads :)

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 21:53

Jakodan:

Henrik S Jensen:

*ROTFL* - jeg glæder mig til svaret fra Henrik Wink

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 06:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

[quote user="Kim Gam-Jensen [tropefisk.dk]"]

Jakodan:

Henrik S Jensen:

*ROTFL* - jeg glæder mig til svaret fra Henrik Wink

[/quote]

Hovsa, jeg skrev trådstarter - havde ikke set at det var en gammel tråd, så kom til at starte på side 3 og fik kun læst side 3 - ups!
Med trådstarter mente jeg at idition, nicepack og emballagebureauet har adresse samme sted, og er ansat samme sted.. Ikke noget galt i det, synes bare man for god ordens skyld lige kunne nævne at man selv er fra virksomheden, så folk ikke får indtryk af, at det er som kunde man udtaler sig.

Blev sgu lidt sur i går da jeg troede at vores navn fuldstændigt umotiveret og uden grund blev nævnt i en tråd som var lavet for at reklamerere for nicepack/emballagebureauet - da jeg som sagt kun havde læst side 3 og ikke opdaget at der var flere sider..

Beklager, kan se nu, at sammenhængen med at nævne vores firmanavn var, at en masse andre lige havde nævnt det..
Undskyld! Synes det var mærkeligt bare at rakke os ned, men det var jo nok ment som et svar på alle de andre der havde skrevet at jakodan er gode..Sorry

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nina (fra Jakodan), Kim og Bautik.

Tak for jeres henvisninger.

Til Nina:  Som du selv kom frem til i slutningen, så var det ikke for, at rakke ned på jer, at jeg skrev indlægget. Synes Jakodan gør det godt, og er bestemt også interesseret i at holde en god tone mellem os fremtidigt  ;) 

Kan godt se, at linjen med vores gratis fragt under salg og levereringsbetingelserne kan blive misforstået - den må jeg lige rette.

Lige for god ordens skyld vil jeg gerne pointere, at Nice Pack og Emballage Bureauet, er to vidt forskellige virksomheder uden sammenligning, samt at IDition er en produktgruppe af vin-emballager og ikke nogen virksomhed

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:30

Henrik S Jensen:

Hej Nina (fra Jakodan), Kim og Bautik.

Tak for jeres henvisninger.

Til Nina:  Som du selv kom frem til i slutningen, så var det ikke for, at rakke ned på jer, at jeg skrev indlægget. Synes Jakodan gør det godt, og er bestemt også interesseret i at holde en god tone mellem os fremtidigt  ;) 

Kan godt se, at linjen med vores gratis fragt under salg og levereringsbetingelserne kan blive misforstået - den må jeg lige rette.

Lige for god ordens skyld vil jeg gerne pointere, at Nice Pack og Emballage Bureauet, er to vidt forskellige virksomheder uden sammenligning, samt at IDition er en produktgruppe af vin-emballager og ikke nogen virksomhed. 

Så er der måske noget jeg har misforstået? Begge virksomheder ligger på samme adresse og du arbejder for emballagebureauet - men har nicepack ved siden af så, eller hvordan?
Og så også ren nysgerrighed - har i gratis fragt? (det står jo også ved alle jeres produkter)..  nu kender jeg jo indkøbspriserne på varerne og puha det må da være svært at få til at hænge sammen, hvis i har det - det tror jeg ikke jeg kunne i hvertfald.

Jeres vinemballage er for øvrigt ret smart - forhandler i den kun selv eller har i underleverandører?

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 15:41

Hej igen,

Hvad siger du til, at vi holder et møde på et tidspunkt - det kan være vi kan skabe nogle synergieffekter imellem os?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)