www.nicepack.dk er billigere end Jakodan - dog er der længere leveringsfrist.
Ja, selvfølgelig siger du det - du er jo en af medarbejderne ikke? :-)
Synes altid det er lidt lummert, når man markedsfører sig uden at sige, at man selv er fra virksomheden..
- Folk kunne tro, at du udtalte dig som kunde?!
Men det er dig som er Henrik Skov Jensen, ikk? og ejer idition, som også ejer nicepack .
Og nicepack er tilfældigvis på samme adresse som trådstarter, som også arbejder hos nicepack - det var da pudsigt ;-)
Men jeg er da beæret over, at du tilsyneladende ser os som en stor konkurrent, siden det nu er os, du har valgt at "trække ned" og ikke en af de mange andre emballagefolk på markedet:-)
At være billig er ikke et mål i sig selv - der skal være en sammenhæng mellem kvalitet, leveringstid, betalingsbetingelser, produktudvalg osv.
Nu har jeg tjekket dine produkter igennem, og du er ikke generelt billigere, faktisk er du på mange produkter lidt dyrere end os - fx. tager vi 1,70 kr. pr. stk. ved køb af 100 stk. folieposer cd-format og 1,40 kr. pr. stk. ved køb af 1000- du tager ca. 1,70 kr. ved køb af 2000 stk.
Hvis du er interesseret kan jeg give dig nogle gode priser på fx paprør og andre af dine produkter - Kan se, du køber gennem en mellemhandler(bong), hvor vi køber disse produkter direkte fra fabrikken og i store mængder og så har vi dem på lager i Kolding, hvor i bor, så det vil kunne give dig en bedre leveringstid. Vi har samme indkøbspriser som Bong og er en større forhandler af disse produkter i Danmark end de er.
Hvis ikke du er interesseret, er det helt fint - men skulle vi ikke holde en god tone fremover og lade være at hive hinanden ned?
Jeg har før sendt kunder som var ude i noget emballagedesign, som ikke var i vores afdeling, forbi jer (på telefonen)- og det vil jeg da gerne kunne blive ved med at gøre.
I er gode til nogen ting - vi er gode til nogen andre ting - og derfor er det sandsynligvis ikke de samme kunder som vi slås om alligevel.
PS Nogle steder på dine hjememsider står der, at prisen er ekskl. leveringsomkostninger/fragt - andre steder at det er fragtfrit leveret.. Kan virke forvirrende. Fx står der både "Alle priser er eksklusive moms, fragt, skatter og afgifter." og "Vi har gratis fragt."