Jeg søger nyt job. Er visiteret til fleksjob med ½ løntilskud, 20t/uge (på grund af opereret ryg, diskusprolaps). Arbejder p.t som projektsekretær (kontormedarbejder) . Har i mange år arbejdet med tv-produktion, research, kontorarbejde m.v. Har således erhvervet et bredt spekter af kvalifikation. Godt til sprog og kommunikation (dansk og engelsk). Forestiller mig arbejde som kontormedarbejder (ikke økonomi) eller videoproducer, f.eks. til prod. af virkomhedsportrætter, medarbejderorientering samt streaming på firmahjemmesider, portrætter etc. Jeg fremstiller også komputerkunst, fraktalbaseret, til kontorudsmykning. Er åben for nyt. Et humoristisk og stimulerende arbejdsklima er vigtigt for mig. Kontakt mig for uddybende cv.
|
hej Mia jeg er os fleksjobber med løntilskud på 66%, men virksomhederne har ikke den store interesse for fleksjobber, så du kan godt vende dig til at få afslag, jeg kan i ovenikøbet arbejde 30 timer om ugen, men alligevel har jeg ikke kunne få succes, så jeg kan kun ønske dig Held og Lykke...
jeg har så til gengæld været ansat som sælger og delvis kontorarbejde, uden held
Hilsen....
Mustafa Gultekin.....