For en kunde søger jeg hjælp. Jeg har lavet en hjemmeside i HTML (dreamweaver), og på forsiden ønsker kunden en graf, som ugentligt bliver opdateret automatisk med nogle bestemte aktiekurser.
Er der nogen der kan løse opgaven? Så hører jeg gerne fra dig ... Skriv gerne til mig på krh@morrik.dk
Jeg vil også meget gerne tage et kig på din opgave. Vi har ofte før fungeret som underleverandør af mere kompleks kode, til webdesignere som ikke ønsker selv at stå for denne form for programmering, hvilket vi har haft stor succes med. Vores timepris er lav, og der leveres selvfølgelig efter aftale.
Som andre i denne tråd skriver, kræver det lidt mere info at give et realistisk tilbud. Det er ganske relevant hvordan data for den/de pågældende aktiekurser er tilgængelige, hvilket programmeringssprog der skal benyttes og hvordan det i øvrigt skal se ud og fungere. Hvis du er i tvivl mht. noget af ovenstående må du endelig spørge.
Du er meget velkommen til at maile mig på mv (snabela) mediatown.dk for en uforpligtende snak om projektet.
Venligst
Michael
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Jeg kan også hjælpe dig. Jeg har stor erfaring med programmering i ASP og XML. Du er meget velkommen til at maile mig eller ringe på 51 92 50 89, så kan jeg give dig et tilbud og en tidshorisont.
Det du har brug for her er lidt PHP som henter de data som skal vises én gang om ugen fra evt. en database eller et rss feed, og noget javascript til at vise grafen, du er velkommen til at sende en mail til : yusuf [@] erdogmus.dk for et udforpligtende tilbud på din opgave.
Hej Morrik, du kan gøre dette helt uden brug af noget serverside (php eller lign) sprog, alt hvad du behøver er google chart api og et feed med kurser baseret på f.eks. json eller xml. Ren web2.0 lir men det virker, der findes også er cool javascript lib http://raphaeljs.com/ som kan bruges til at lave grafer med.