Hej Allesammen, Jeg skriver et indlæg på denne portal, da vi besidder en række gode outlets som sikkert vil være af interesse for mange små og mellemstore virksomheder. Vi har de gennem de sidste 6 år eksisteret som en klassisk engros / distributør virksomhed, men har 1/1 iværksæt en ny handleplan for selskabet på baggrund af senest års udvikling. Da vi overgår til alene at varetage sourcing og distributionsopgaver for vores eksisterende kunder, samt evt. nye med tiden, skal vi derfor have realiseret en del af vores varelager. Vores sortiment spænder idag vidt, da meget stammer fra sourcing projekter hvor bestillingsenheden altid har været +5% af kundens ønske, for at imødekomme evt. problemer. Dertil kommer en række faste aftagningsaftaler indenfor vores primære forretningsområde. Produktsegment 1 - primære område: (også mulighed for fremtidige faste handelsaftaler) Tekstil og accessories fra anerkendte brands (vi holder selv en del eksklusiv aftaler / agentaftaler ). Eksempler på disse; Gucci, Prada, Ralph Lauren, Valentino, Dolce Gabbanna - M.fl. Produktsegment 2 - tidligere sourcing projekter: Tesktiler, Accessories, Legetøj og Køkkenartikler M.fl Vi er både interesseret i henvendelser på små og store lots. Prisen for den del af vores lager der skal realiseres er ikke nødvendígvis mængdeafhængig, da prisen er på et niveau hvor der ikke kan forhandles. Der er naturligvis mulighed for forhandling på fremtidige faste samhandelsaftale. Der er mulighed for kreditaftaler på mindre lots, på større lots kun ved potentielt fremtidigt samarbejde. Alle bestillinger leveres fragtfri i Danmark. Skulle ovenstående have vakt din interesse er du meget velkommen til at kontakte os.
|
Det har da vækket min interresse lidt.
Kan der også være til om hvor fx. jeg sælger produkterne for jer, og så evt. i sender og det hele. Så i har lageret og i sender varene. Så i måske indsætter en gang om måneden mine procenter. Eller vil i kun have gang i noget hvor man køber nogle varer og så betaler for varene?
- David