Jeg syntes at deres tilbud ser godt ud, næsten for godt til at være sandt. Fordi som man ser hos one.com som jo også er ekstremt billig så er deres servere og linier meget presset.
Jeg ville gøre som flere af de andre siger, finde noget der passer dine behov. Det koster lidt mere men til gengæld er man mere sikker på at tingene køre.Jeg har ikke haft webhosting hos device webbureau, men har en gang haft en server stående hos dem. På den front er de rigtigt gode, de har styr på tingene. Selv om deres hjemmeside måske ser lidt kedelig ud. Så jeg ikke forstille mig andet end deres webhosting også er i top. Du kan besøge dem på www.device.dk.
Recuro Abonnementsservice er et billigere alternativ til PBS BetalingsService.
Du bør finde en virksomhed der vil gå i dialog med dig om at levere en løsning der passer til dine behov, istedet for at putte dig ned i en af de kasser de har lavet.
Når han søger et webhotel af den kaliber som M og L hos Firebee er, skal han ikke regne med at der er nogen som vil gå i dialog med ham. Det behov som der øjensynligt ligger er et beskedent behov for webhosting. I den forbindelse kan jeg anbefale Surftown, som jeg har gode erfaringer med. Hvis der derimod er behov for en dedikeret løsning eller lign., vil det naturligvis være fordelagtigt at gå i dialog med hostingselskabet omkring en skræddersyet løsning - husk i disse tilfælde at overveje hosting i Sverige, Tyskland, Holland eller lign. da det typisk er væsentligt billigere end i Danmark.
Når han søger et webhotel af den kaliber som M og L hos Firebee er, skal han ikke regne med at der er nogen som vil gå i dialog med ham.
Hvis han kun vil bruge 9kr om måneden så tvivler jeg også stærkt på det, men det er jo så spørgsmålet. For vil han ikke det kan det ene billige hotel være præcis ligeså godt som det andet og så er det mere eller mindre spild af tid at spørge til råds.
Jeg tager gerne en snak om mine kunders problemstillinger og sammensætter en løsning til dem. Min mindstepris er på 50kr om måneden, tilgengæld så lykkedes det os også at holde de fleste løsninger nede i det prisleje. Det er voldsomt dyrt i sammenligning med de små/billige udbydere, tilgengæld er du så sikker på at din virksomheds ansigt på nettet er i gode hænder.
Det vigtigste du kan gøre lige nu er at lave en opstilling af ting du gerne vil kunne. Dernæst kan du gå ud og søge hostingselskab. Hvis du går efter prisen med det samme, får du helt sikkert ikke hvad du ønsker.
Så lav en liste over hvad du herne vil kunne: Webshop, forum, chat, streaming, osv. er alle muligheder som har stor indflydelse på prisen og kvaliteten af hostingene.
Og til sidst er det vigtigt om du kan få hjælp, hvis du ikke selv kan finde ud af det. Gerne gennem hosting selskabet, eller ved at engagere en webmaster. Det vil spare dig for mange problemer fremover at iddrage sådan en webmaster inden du vælger hosting selskab.
Når han søger et webhotel af den kaliber som M og L hos Firebee er, skal han ikke regne med at der er nogen som vil gå i dialog med ham.
Hvis han kun vil bruge 9kr om måneden så tvivler jeg også stærkt på det, men det er jo så spørgsmålet. For vil han ikke det kan det ene billige hotel være præcis ligeså godt som det andet og så er det mere eller mindre spild af tid at spørge til råds.
Jeg tager gerne en snak om mine kunders problemstillinger og sammensætter en løsning til dem. Min mindstepris er på 50kr om måneden, tilgengæld så lykkedes det os også at holde de fleste løsninger nede i det prisleje. Det er voldsomt dyrt i sammenligning med de små/billige udbydere, tilgengæld er du så sikker på at din virksomheds ansigt på nettet er i gode hænder.
Min virksomheds ansigt er i gode hænder for 9kr om måneden - det fungerer ganske fint - jeg tror der er noget du har misforstået. Hvis vi skal afskaffe "jante-loven" for at du kan møve dig frem på den måde der synes jeg ikke der skal ske nogle ændringer ! :-) Jeg synes det er helt og aldelse urimeligt at du fører dig frem på deres bekostning og bare forventer at det er logik for perlehøns / hvermandsviden at de billige løsninger stinker.
De er mindst ligeså reelle som dig og man får præcis hvad man betaler for.
Det eneste problem for små virksomheder med de billige hoteller er de skyhøje priser for tillægsydelser - skal du have et par ekstra megabyte, lidt ekstra trafik eller et ekstra domæne kan du godt regne med at blive røvrendt hvis du har et 9kr's hotel.
I mit tilfælde havde det nok ikke været meget dyrere at få hosting hos dig Mikkel - men jeg har mindst ligeså meget tillid til at deres servere kører - som din - så min side ER allerede i gode hænder.
Jeg har aldrig oplevet at mine sider har været nede hos b-one.
Jeg synes det er helt og aldelse urimeligt at du fører dig frem på deres bekostning og bare forventer at det er logik for perlehøns / hvermandsviden at de billige løsninger stinker.
Nu er forskellen på dig og mig så at jeg rent faktisk ved hvad jeg snakker om. Jeg har i flere omgange stiftet bekendskab med driften af de her billig-selvskaber, både foran og bagved facaderne, logikken bag dette er beskrevet flere steder og jeg gider ikke gentage mig selv. Søg lidt på Amino så vil du finde forklaringen adskillelige gange :)