Jeg søger en programmør til diverse opgaver og nye tiltag på min website.Der er tale om en erotisk side
|
Krav?
Jeg søger en programmør til diverse opgaver og nye tiltag på min website.Der er tale om en erotisk side
|
Krav? |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Du må gerne sende mig detaljer, mmc@mc-solutions.dk, jeg har før arbejdet i branchen. Jeg laver primært PHP men andre teknologier er også en mulighed.
Dbh Mikkel Christensen |
Hej Jørgen. Kan du ikke sende mig en mail på kontakt.pleasure@hotmail.com så kan jeg sende de oplysninger i skal bruge. Hilsen Flemming. |
Hej Jeg har tidligere erfaring med branchen. Du kan sende en mail på lasse@hedeby.net Mvh Lasse Hedeby |
Hej Lasse. Tak for din henvendelse. jeg har en til at kigge på det ,men er ikke sikkert at han magter opgaven 100%,så må jeg kontakte dig igen hvis det blver nødvendig. Hilsen Flemming
|
Hej Mikkel. Jeg har en til at se på det lige nu,men hvis han ikke kan ordne det,så er det vel ok at jeg kontakter dig. Hilsen Flemming. |
Hej. Hvis du har nogle sindssyge planer, så smid mig en PB, så har jeg teamet til at løse dem. Vi ikke så billige som de andre her, men nøj hvor er vi gode ;) |