Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Divafabrikken - Hvad skal barnet hedde??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede fået meget inspirerende forslag til navne til min nye virksomhed, men konceptet har taget lidt en drejning, som ikke helt bliver fanget i de forslag jeg har fået.

Kort : det jeg ønsker at lave er et ”hus” hvor der foregår en hel masse ting, primært rettet mod at udvikle og styrke kvinder. Det være sig erotisk dans, stangdans, lapdance osv. Men også foredrag, og workshops, ja alt inden for den sensuelle ramme.

Jeg skaber rammerne, og alle der har lyst til at byde ind med et arrangement kan leje sig ind, og evt købe sig nogle af mine organisatoriske evner.

Min erfaring er, at mange af de meget dygtige undervisere der findes derude, ikke har nogen som helt interesse i at arrangere – de vil bare undervise og optræde. Hertil kommer, at der ikke er så mange steder/lokaler der egner sig til denne form for undervisning. Begge dele kan jeg tilbyde, så..

Den økonomiske base vil dog primært være danseskoleundervisningen/fitness holdene som jeg alene står for. Men over tid vil jeg gerne åbne det mere og mere..

Jeg har en arbejdstitel der hedder Divafabrikken. Det skal det ikke hedde, men det beskriver meget godt, det jeg gerne vil. Altså et sted hvor kvinder kommer ind som de er i den ene ende, men styrket, klogere, gladere når de ryger ud i den anden. Hvis I kan følge mig her.

Så navnet skal ikke være noget med poledance osv...da dette ikke er dækkende for min virksomhed. Hertil kommer, at poledance nok er hot lige nu som fitnessform, men lur mig om ikke noget andet er hot om et par år.

Well – hvis nogen kommer på noget genialt eller bare inspirerende, så byd endelig ind med forslag.

Ha en helt igennem glad dag...

Lige nu hedder stedet Hotness.dk, men selskabet bliver delt i to, og ja, jeg skal derfor finde et nyt navn til mit sted.

Trine Thorendal DivaLab.dk

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 00:25

body language  måske lidt old  yt

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:40

Hej

Hermed et par forslag :

Womanizer - Feminelle.dk  - Qness.dk

Venligst

Bakkeskoven.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 20:57

Hej Trine.

Det lyder som en god idé. Sørg for at komme i kontakt med de rigtige mennesker, når du skal starte det her op. Der er mange, der er ude på at snyde dig.

Med hensyn til virksomhedens navn skal du nok bevæge dig væk fra "fabrikken". Det virker meget kedeligt og som om det hele er lagt i et tørt system. Find hellere på et attraktivt navn, der dækker din målgruppes behov. Kommer dine kunder til din virksomhed, fordi de får lov at slappe af og samtidig med, at de lærer at danse frækt? Så prøv at finde på noget, der indeholder de elementer. Når man udtaler det, skal det lyde som noget dejligt og afslappende. På samme tid skal det være unikt. Merotic, Dancing Diva, Erome eller Eropeace kunne være forslag. Jeg siger ikke, at det er de bedste forslag, men de kan måske inspirere dig.

Du kan også gå efter de mere kraftfulde navne, der indeholder en masse power. Men så henvender du dig til nogle andre personer. Eller du dækker i hvert fald et andet behov. Der står forskel på Lovers Paradise (roligt) og Strippers Paradise (mere direkte og aggressivt). Jeg håber, at du kan se min pointe. Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:16

Hej Trine

Lidt langt, men hvad med 'Det Feminine Væksthus' ?

God fornøjelse med projectet.

Viggo Poulsen. 

Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:11

Ihh 1000 tak drenge - super gode forslag - i alle mulige retninger.. Jeg tænker og tænker og er blevet meget inspireret her. TAK

Og rigtig god weekend!!

Trine

Trine Thorendal DivaLab.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:19

Mind&Body

BodyUpgrade

House of Wellness

Velvære for sjov

Bevar dig vel

Lysthuset

Institut for motion og dans

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:51

Hej Trine,

Kan se du har fået en del gode og kreative forslag =)

Derfor kan jeg simpelthen ikke dy mig, så here you go; "Kvinder i brunst". =)

Women Interactive.

Nå ja, klokken er mange og jeg må hellere hoppe i seng =)

Held og lykke med projektet, det lyder super spændende.

Dbh Rasmus

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:04

Hvorfor ikke Divafabrikken? Det er to ord der er i stærk modsætning til hinanden. Divaer forbindes normalt ikke med fabrikker, men det er da noget man husker og det får smilet frem.

Det er fedt når nogen tør skille sig lidt ud  og det bliver belønnet, det er helt sikkert.

Lone

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)