Jeg har allerede fået meget inspirerende forslag til navne til min nye virksomhed, men konceptet har taget lidt en drejning, som ikke helt bliver fanget i de forslag jeg har fået. Kort : det jeg ønsker at lave er et ”hus” hvor der foregår en hel masse ting, primært rettet mod at udvikle og styrke kvinder. Det være sig erotisk dans, stangdans, lapdance osv. Men også foredrag, og workshops, ja alt inden for den sensuelle ramme. Jeg skaber rammerne, og alle der har lyst til at byde ind med et arrangement kan leje sig ind, og evt købe sig nogle af mine organisatoriske evner. Min erfaring er, at mange af de meget dygtige undervisere der findes derude, ikke har nogen som helt interesse i at arrangere – de vil bare undervise og optræde. Hertil kommer, at der ikke er så mange steder/lokaler der egner sig til denne form for undervisning. Begge dele kan jeg tilbyde, så.. Den økonomiske base vil dog primært være danseskoleundervisningen/fitness holdene som jeg alene står for. Men over tid vil jeg gerne åbne det mere og mere.. Jeg har en arbejdstitel der hedder Divafabrikken. Det skal det ikke hedde, men det beskriver meget godt, det jeg gerne vil. Altså et sted hvor kvinder kommer ind som de er i den ene ende, men styrket, klogere, gladere når de ryger ud i den anden. Hvis I kan følge mig her. Så navnet skal ikke være noget med poledance osv...da dette ikke er dækkende for min virksomhed. Hertil kommer, at poledance nok er hot lige nu som fitnessform, men lur mig om ikke noget andet er hot om et par år. Well – hvis nogen kommer på noget genialt eller bare inspirerende, så byd endelig ind med forslag. Ha en helt igennem glad dag... Lige nu hedder stedet Hotness.dk, men selskabet bliver delt i to, og ja, jeg skal derfor finde et nyt navn til mit sted. |
body language måske lidt old yt