Jeg er lidt af en skovl til at sætte mig ind i en masse teknisk, for at få en hjemmeside med et forum op at køre. Jeg har været inde og se på et par løsninger, så som PHPbb, som den webudbyder tilbyder på sin hjemmeside. Webudbyder er Web10. Jeg har fået sat min mail op, men når det kommer til siden, sidder jeg og kigger, og ser det som det rene tidsspilde, når jeg skal bruge en krig, og der er andre, som kan gøre det med bind for øjene. Er der nogen der kan give mig et tilbud, på hvad jeg skal betale jer dygtige folk, for at få den op at (jeg var lige ved at skrive stå) kører. Det kunne være ala noget der ligner den hjemmeside der hedder www.pengetid.dk, men med tilhørende forum. Til at starte med skal siden "bare" op, alting skal fungere, og jeg skal have et mini kursus i at administrer siden. Jeg skal ikke have en Jaguar til at starte med, men alligevel skal det også være noget vi kan bygge fornuftig videre på. Hvis i kan give en indikation på, hvad det koster, vil det være meget rart. Bedste hilsner Holger |
Altså for mig lyder det som om at du kan få sat noget Wordpress op med tilhørende forum-plugin, med videre. Mulighederne er i hvert fald mange. Vi kan lave logo og opsætte blog, temadesign, m.v. for 1500 kroner. Skriv mig en mail: oskar@herrikmedia.dk