Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har domæne, og webhotel. Ønsker færdig side

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt af en skovl til at sætte mig ind i en masse teknisk, for at få en hjemmeside med et forum op at køre. Jeg har været inde og se på et par løsninger, så som PHPbb, som den webudbyder tilbyder på sin hjemmeside. Webudbyder er Web10. 

Jeg har fået sat min mail op, men når det kommer til siden, sidder jeg og kigger, og ser det som det rene tidsspilde, når jeg skal bruge en krig, og der er andre, som kan gøre det med bind for øjene. Er der nogen der kan give mig et tilbud, på hvad jeg skal betale jer dygtige folk, for at få den op at (jeg var lige ved at skrive stå) kører. Det kunne være ala noget der ligner den hjemmeside der hedder www.pengetid.dk, men med tilhørende forum.

Til at starte med skal siden "bare" op, alting skal fungere, og jeg skal have et mini kursus i at administrer siden. Jeg skal ikke have en Jaguar til at starte med, men alligevel skal det også være noget vi kan bygge fornuftig videre på.

Hvis i kan give en indikation på, hvad det koster, vil det være meget rart.

Bedste hilsner Holger

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50

Altså for mig lyder det som om at du kan få sat noget Wordpress op med tilhørende forum-plugin, med videre. Mulighederne er i hvert fald mange. Vi kan lave logo og opsætte blog, temadesign, m.v. for 1500 kroner. Skriv mig en mail: oskar@herrikmedia.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:51

Jewels:
Til at starte med skal siden "bare" op, alting skal fungere, og jeg skal have et mini kursus i at administrer siden. Jeg skal ikke have en Jaguar til at starte med, men alligevel skal det også være noget vi kan bygge fornuftig videre på.

Er der blot tale om en installation med standard designet der følger med?
Eller installering med et eksisterende design?

Det første burde kunne klares på under en time.

... men prøv at beskriv dine ønsker lidt mere konkret, så er det lettere at vurdere om det er "bind for øjnene" som tager et kvarter eller om det kræver lidt flere kompetencer og nogle timer :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:54

Hej Jewels

Jeg kan sætte PHP-Fusion op. Eller wordpress. For små penge.

Tjek evt. min side Demenza.dk for mere info.

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 19:59

Hej Holger

Jeg har sendt dig en PB.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 20:56

Hej igen, og tak for jeres hurtige tilbagemeldinger. 

Som sagt er jeg så uerfaren, at jeg ikke rigtig selv er klar over mit behov, Men jeg havde jo på fornemmelsen at i er nogle stykker der helt sikkert har tjek på tingene. Jeg kunne godt tænke mig en side jeg kunne sidde og "lege" med, skrive nogle indlæg, henvise til andre, og et forum, som folk kunne udtrykke deres meninger i, forum eller debatside.

Jeg synes det lyder tiltalende at der er et logo med, og den må da også godt have lidt personlighed, men det er som sagt ikke føste prioritet. Jeg henviste til pengetid, da jeg synes den virkede enkelt, men her tager jeg måske fejl?

Har jeg udtrykt mig lidt bedre.

Hilsen Holger

Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:59

Jewels:

Hej igen, og tak for jeres hurtige tilbagemeldinger. 

Som sagt er jeg så uerfaren, at jeg ikke rigtig selv er klar over mit behov, Men jeg havde jo på fornemmelsen at i er nogle stykker der helt sikkert har tjek på tingene. Jeg kunne godt tænke mig en side jeg kunne sidde og "lege" med, skrive nogle indlæg, henvise til andre, og et forum, som folk kunne udtrykke deres meninger i, forum eller debatside.

Jeg synes det lyder tiltalende at der er et logo med, og den må da også godt have lidt personlighed, men det er som sagt ikke føste prioritet. Jeg henviste til pengetid, da jeg synes den virkede enkelt, men her tager jeg måske fejl?

Har jeg udtrykt mig lidt bedre.

Hilsen Holger

Hej Jewels

Pengetid.dk er et PHP-Fusion system. Det kan jeg let sætte op for dig.

Skriv hvis du er intereserede på info@demenza.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 22:22

Daniel har tilbudt mig sin hjælp.

Tak for jeres indlæg og tilbud med hjælp.

Bedste hilsner. Holger 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)