Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg har nu fået min egen blog, på blog.demenza.dk.

Og kan derfor ikke se hvorfor jeg skal fylde på aminos server med den blog jeg har der.

Så jeg tænkte på om der er nogen der ved, hvordan man evt. sletter den. Da jeg nu har ledt hele blogens kontrolpanel igennem. Og ikke synes der er noget specielt der. Som giver mig svar på tiltale.

Ud over det, hvad skal man så evt. skrive. Hvis man vil offentligøre sine indlæg igennem amino.dk også.

(Nede i højre side af Debat forsiden). Må jeg det igennem min egen, og i så fald hvad skal man så skrive.

Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige igen, at poste den op. Det kan da ikke passe at man i det mindste ikke kan slette bloggen. Smile

Kære aminoer

Jeg har nu fået min egen blog, på blog.demenza.dk.

Og kan derfor ikke se hvorfor jeg skal fylde på aminos server med den blog jeg har der.

Så jeg tænkte på om der er nogen der ved, hvordan man evt. sletter den. Da jeg nu har ledt hele blogens kontrolpanel igennem. Og ikke synes der er noget specielt der. Som giver mig svar på tiltale.

Ud over det, hvad skal man så evt. skrive. Hvis man vil offentligøre sine indlæg igennem amino.dk også.

(Nede i højre side af Debat forsiden). Må jeg det igennem min egen, og i så fald hvad skal man så skrive).

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)