Næste gang du får brug for en tegner... Så prøv at kontakte undertegnede - Har igennen de seneste 20 år illustreret sjove opgaver for, Forlag - Bureauer og Virksomheder Jeg leverer engratis skitse - så du har ingen omkostninger ved et samarbejde med mig. Du betaler først når opgave er leveret.
Jeg leverer engratis skitse - så du har ingen omkostninger
ved et samarbejde med mig. Du betaler først når opgave er leveret.
Ja, men det er jo ikke noget man skal sætte dig igang med uden at være indstillet på at betale, så jeg vil gerne spørge.
Hvis man selv kommer med idéen og er almindelig/gennemsnitlig besværlig kunde, hvor meget koster det så at lave dette her? Alternativt kan du fortælle hvor lang tid du bruger når du går igang -bare så jeg får en idé om prisniveauet.
Typisk bruger jeg en en halv time til en time på den første rå blyant skitse - Jeg er rimelig godt til at fange ideen Det er meget sjældent at jeg laver mere en 1 rettelse på en skitse - Herefter rentegnes og farvelægges. En opgave kan variere i pris. Nogle gange er der et fast budget - andre gange kører vi efter mine priser. En typisk tegneopgave koster kr. fra kr 1000 -1500,- En "Maskot" tegning koster lidt mere da streg og farvelægning er lidt mere krævende.