Tak for vinket. Men kan du lige kort fortælle mig hvad det betyder, da fagsproget indenfor IT ikke er min stærkeste side!
Kort fortalt; du benytter en forældet og meget dårlig kodning af hjemmesiden. Man kan ikke linke til undersider, du vanskeligører ordentlig indeksering i søgemaskinerne m.m.
Dertil er der ingen logisk grund til at din hjemmeside er opbygget med den teknologi (frames), det virker meget underligt at dem som har lavet den har benyttet frames. Kort og godt: et af dine krav når du får den opdateret: der må ikke bruges frames. Mere behøver du ikke sige :-)
Generelt:
Du misbruger din forside, ved overhovedet ikke at bruge den til noget. Billede af chili er da flot, men siger intet om hvad du laver, hvem du er og hvorfor jeg skal klikke videre på din side.
Du har 3-5 sekunder til at fange den besøgendes interesse, så arbejd på at bruge din forside meget mere.
Dit design er godt. Gennemgående og "ztærkt" og jeg synes ikke du behøver ændre ved det. Der er identitet i det og hvis dit offline markedsføring (visitkort, brochurer m.m.) alligevel allerede matcher, så kører det.
Du mangler Call-to-action på siden. Det kan være Køb-har, bestil-info-her, tilmeld-nyhedsbrev, ring-mig-op eller andet link/knap/formular som lokker den besøgende til at indlede kontakt.
Du mangler noget ordentlig link-struktur - på fx en side som Mentor har du tre links, placeret to forskellige sider.
Du gemmer rigtig mere info i PDF filer. Jeg ved ikke hvad der er i dem for jeg hader at skulle til at åbne dem. Overvej om ikke den info som du gemmer i PDF kan ligge direkte på hjemmesiden som tekst/billeder.
Jeg savner generelt lidt flere billeder på nogle af siderne.
Det vat vist sådan lige hvad jeg kunne falde over :-)