Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Top Tunet min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer - godt nytår!

Jeg har brug for Jeres hjælp Wink

Om 14 dage skal jeg have besøg af min "Webmaster" - for min hjemmeside skal Top Tunes.

Jeg startede www.ztrong.dk sidste år 1. april og meget er sket siden. Nu syntes jeg at den trænger til en facelift.

kunne I hjælpe mig med nogle gode indput, som jeg kunne tage med i mine overvejelser Idea

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:31

Du skal ihvertfald have hjemmesiden ud af det frameset. Sæt det i stedet op i DIVS og med CSS.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 16:35

Tak for vinket. Men kan du lige kort fortælle mig hvad det betyder, da fagsproget indenfor IT ikke er min stærkeste side!

Maibritt Isberg Andersen

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:47

ztrong:

Tak for vinket. Men kan du lige kort fortælle mig hvad det betyder, da fagsproget indenfor IT ikke er min stærkeste side!

Kort fortalt; du benytter en forældet og meget dårlig kodning af hjemmesiden. Man kan ikke linke til undersider, du vanskeligører ordentlig indeksering i søgemaskinerne m.m.
Dertil er der ingen logisk grund til at din hjemmeside er opbygget med den teknologi (frames), det virker meget underligt at dem som har lavet den har benyttet frames. Kort og godt: et af dine krav når du får den opdateret: der må ikke bruges frames. Mere behøver du ikke sige :-)

Generelt:
Du misbruger din forside, ved overhovedet ikke at bruge den til noget. Billede af chili er da flot, men siger intet om hvad du laver, hvem du er og hvorfor jeg skal klikke videre på din side.
Du har 3-5 sekunder til at fange den besøgendes interesse, så arbejd på at bruge din forside meget mere.

Dit design er godt. Gennemgående og "ztærkt" og jeg synes ikke du behøver ændre ved det. Der er identitet i det og hvis dit offline markedsføring (visitkort, brochurer m.m.) alligevel allerede matcher, så kører det.

Du mangler Call-to-action på siden. Det kan være Køb-har, bestil-info-her, tilmeld-nyhedsbrev, ring-mig-op eller andet link/knap/formular som lokker den besøgende til at indlede kontakt.

Du mangler noget ordentlig link-struktur - på fx en side som Mentor har du tre links, placeret to forskellige sider.

Du gemmer rigtig mere info i PDF filer. Jeg ved ikke hvad der er i dem for jeg hader at skulle til at åbne dem. Overvej om ikke den info som du gemmer i PDF kan ligge direkte på hjemmesiden som tekst/billeder.

Jeg savner generelt lidt flere billeder på nogle af siderne.

Det vat vist sådan lige hvad jeg kunne falde over :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:23

Enig i, at forsiden mangler info. Jeg klikker ind og tænker: En stærk partner. Javel, men til hvad?Derfor kan du med fordel gøre det endnu tydeligere, hvad det er du/I kan og tilbyder.

Et kortfattet og hurtigt skud fra hoften. Nu kalder aftensmaden. Wink 

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 20:11

Tak for jeres hjælp! Jeg tager jeres gode vink med og vender tilbage med en ny Top Tunet hjemmeside.... 

Fortsat god aften Wink

Maibritt Isberg Andersen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:16

Find dig en ordentlig "Webmaster" ikke meget "master" i ham/hende Big Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)