Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandør

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nuuk
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

tak..:D

men f.eks hvis jeg skal kontakte (wesc tøj) mærke hvordan kan jeg så finde e-mail-en til producenten eller skal man ringe til dem??

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:58

Man bruger google... det tog knapt et minut at finde:

We International AB
Midskogsgränd 5
115 43 Stockholm, Sweden  
+46 (0)8 46 50 5000

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57

Er det fordi du ønsker at starte en shop op? For i givet fald så vil jeg fraråde dig disse mærker, der er allerede nogen som sidder tungt på dem. Samtidig vil jeg mene, at du skal finde andre mærker end eksempelvis Bjorkvin og Wesc. I mine øjne er det kun 12-13-årige med bukserne i sokkerne, som køber disse mærker nu. Men skriv til mig, så kan vi lige snakke om det.

Fra Nuuk
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:58

NPraefke:

Er det fordi du ønsker at starte en shop op? For i givet fald så vil jeg fraråde dig disse mærker, der er allerede nogen som sidder tungt på dem. Samtidig vil jeg mene, at du skal finde andre mærker end eksempelvis Bjorkvin og Wesc. I mine øjne er det kun 12-13-årige med bukserne i sokkerne, som køber disse mærker nu. Men skriv til mig, så kan vi lige snakke om det.

jeg er ved at starte en webshop i grønland i første omgang, så har jeg tænkte mig en butik senere.

kan du hjælpe mig med at finde nogen leverandøre??

Mvh

isak lyberth

StreetX

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39

isak:
jeg kan ikke finde nogen hjemmesider hvor man kunne købe det tøj mærker jeg nævnte til indkøbspris.

jeg vil vove at påstå at du ikke finder en eneste hjemmeside med de tøjmærker med indkøbspriser på. Den eneste måde at komme i kontakt med dem er at kontakte selve firmaet som før nævnt, og se om du kan få en aftale i hus. Der er som regel ingen af tingene du kan købe online, da sælgerene tager rundt og besøger kunderne og sælger der kollektion,!!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)