| Må man starte et firma og ansætte folk til at spille poker? 
 På forhånd tak | 
i danmark må du ikke leve af at spille poker så vidt jeg ved. og hvorfor ville du dog starte et firma med så stor risiko?
 Debat
             Debat

| Må man starte et firma og ansætte folk til at spille poker? 
 På forhånd tak | 
| i danmark må du ikke leve af at spille poker så vidt jeg ved. og hvorfor ville du dog starte et firma med så stor risiko? | 
|  | 
| Den går ikke her i Danmark som reglerne er nu. Og vil ganske givet være en yderst risikabel måde at drive forretning på - Hvis folk skal spille poker for virksomhedens penge kan det hurtigt blive et gevaldigt underskud. Læs evt om den aktuelle sag her : http://spn.dk/article1553963.ece | 
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
| Altså jeg tror nok hvis det var en mulighed at tjene penge på at lave sådan nogen Poker teams som ripper 1 eller flere spillere ved et bord og man var 99% chance på at det gav overskud, så havde du nok set 1 million kinisere spille poker istedet for World Of warcraft og Hellgate London:P 
 | 
| Ideen var ikke at sætte flere folk ved samme bord. | 
| selvfølgelig kan du gøre det med 99 procent sikkerhed. problemet er ikke at vinde, problemet er ikke at blive opdaget | 
| 
 Som loven ser ud nu nej. Men du må godt gøre det i Sverige. Jeg kan godt se muligheden i at man ansætter nogle til at spille poker og de måske få en del af overskudet i provision. Derudover kunne man også lave en indbyrdes konkurrence mellem dem. 

| 
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
| Hej Det kan ikke lade sig gøre i Dk. Men kan gøres i andre lande Feks. England og Malta. Men men men,Trust me der er for meget arbejde i at lære spillere op. Der findes ingen seriøs(+ 30 k pr. mdr.) vindende spillere der vil dele din andel med dig. Der findes mange spillere der vil have interesse i dit projekt, dog er de væk så snart de er vindende + 20 k pr. mdr. Du har så brugt en masse tid på at lære din investering op , og så snart de skal til at være en rigtig god forretning er de væk. /calvin 

| 
| Som Calvin siger, så gider vindende spillere naturligvis ikke dele deres gevinst med dig. Hvorfor skulle de dog gøre det?! Oven i købet, så kan det ikke betale sig at køre den slags gennem et firma, da gevinsten alligevel er skattefri, hvis du som privatperson spiller på sites, der har licens i EU. |