Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjæp søges til udformning af salgsbrev

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/10/2006 5:32:34 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Hej Maria



Ang. pressemeddelelsen fra NordicCall.

Hvis jeg havde skrevet den, ville jeg sikre mig, at jeg vidste, hvordan den skulle formidles. Som pressemeddelelse har den for mig at se ingen værdi, og jeg vil næsten æde min hat på, at den ikke har været bragt i ét eneste medie. Det skyldes, at den er 100% produktorienteret. Der er tale om et salgsbrev og ikke en pressemeddelelse. Salgsbreve som det skal sendes direkte til modtageren, og der skal følges op. Ellers er værdien lig 0.


Venlig hilsen


Hans


 

Hej Hans.

Der er ikke tale om en pressemeddelse, men om en artikel, der er skrevet ud fra en på forhånd fastlagt temaramme. Jeg skrev ikke, at jeg ikke havde sat mig ind i opgaven, men at jeg ikke har haft ansvar for distribueringen. Og artiklen er såmænd blevet trykt.

Jeg er ikke på nuværende tidspunkt interesseret i fundraisingopgaver, men takker mange gange for tilbuddet. Får du behov for assistance til tekstforfatning er du velkommen til at kontakte mig.

Mvh. Maria[

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)