Jeg er medejer af webshoppenwww.everlight.dk, i den forbindelse har vi købt et kamera til at tage vores produktbilleder med - nærmere bestemt et Canon EOS450D, samt et stativ.
Nu har vi så fundet ud af at det ikke "bare" lige er at tage nogle fine produktbilleder. Så hvis du er frisk på at møde på vores adresse eller alternativt er frisk på at jeg kommer forbi dig med mit udstyr, og meget simpelt lærer hvordan jeg bruger mit kamera til at lave gode fotos af mine produkter?
Eller alternativt kender et kursus, helst omkring sønderjylland, hvor jeg lærer den slags?
Virksomheden er bosat i Sønderjylland, Vojens. Please help!
Med venlig hilsen, Anders Pedersen
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
En meget væsentlig ting, hvis du vil lave gode produktfotos er lyssætning og baggrunds/opstillingsmaterialer. Derudover kan et makro objektiv gøre underværker hvis du skal fotografere små ting. Så selvfølgelig vil det hjælpe at få pudset dine fotograf skills af, men du slipper nok ikke for at låne/leje/købe noget lysudstyr hvis du vil lave de rigtig fede billeder selv.
Held og lykke med det. :-)
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
En meget væsentlig ting, hvis du vil lave gode produktfotos er lyssætning og baggrunds/opstillingsmaterialer. Derudover kan et makro objektiv gøre underværker hvis du skal fotografere små ting. Så selvfølgelig vil det hjælpe at få pudset dine fotograf skills af, men du slipper nok ikke for at låne/leje/købe noget lysudstyr hvis du vil lave de rigtig fede billeder selv.
Held og lykke med det. :-)
Okay, det lyder super!
Kender du en forhandler som har styr på sagerne og kan rådgive mig hvad jeg skal vælge? Ligemeget det koster lidt mere end andre steder.
Ja, jeg skal fotografere forholdsvis små ting. Hvilket lysudstyr skal jeg vælge tror du?
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
Har du fået styr på det? for ellers kan jeg godt komme med noget hjælp/kursus hvis i ønsker
Jeg brugte faktisk dagen i dag på at eksperimentere med at tage gode produktfotos. Men mangler stadig overblik! Jeg mangler simpelthen færdighederne der skal til for at kunne indstille kameraet korrekt. Jeg ved endnu ikke helt hvordan kameraets indstillinger spiller ind og påvirker hinanden - det er lidt svært.
Så det kunne bare være kanon, hvis du gider hjælpe os. Du må meget gerne sende mig en mail på ap(a)everlight.dk med lidt mere info.