Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking tilbydes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hedder Jane og er en kvinde på 24 år som er gift og har en søn på 5 år. Jeg har arbejdet som receptionist i en del år og har også været telesælger, nu er jeg selvstændig mødebooker. Da jeg var receptionist var det som ekstern receptionist. Dvs. at jeg svarede tlf. for en del forskellige firmaer. Jeg er altid glad, meget lærenem og har humor. Jeg har en god telefonstemme og er god til det jeg laver.

BestBooking tilbyder en seriøs og profesionel mødebooking. Hvis I har brug for at outsource mødebooking er det her jeg gerne træder til.

Se mere på www.bestbooking.dk eller skriv mig en mail på info@bestbooking.dk

Jane Hein Hansen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:21

Hvilke brancher har du erfaring med at booke møder for?

Kan du gøre noget for mig?

VH Jørgen Olsen

Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Skrevet kl. 18:25

Hejsa,

Jeg har erfaring i brancher inde for annoncering, hjemmesidehosting og netværk. Jeg er meget lærenem, og din branche er ikke den værste .. :o)))

Jane Hein Hansen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 18:29

Jane Hein Hansen:

Hejsa,

Jeg har erfaring i brancher inde for annoncering, hjemmesidehosting og netværk. Jeg er meget lærenem, og din branche er ikke den værste .. :o)))

Hej.

Du siger du tilbyder mødebooking - men annoncering, hjemmesidehosting og netværk er vel ikke noget man holder møder om - det er et produkt du sælger.

Hvad er det præcis du vil kunne gøre for mig f.eks.?

VH Jørgen Olsen

Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Skrevet kl. 18:32

Jo det er noget man holder møder om, i hvertfald for de firmaer jeg har ringet for..

Jeg vil kunne ringe ud til nogle interessante potentelle kunder for dig og booke møde med dem, hvis de er interesseret i at høre mere om hvad dit firma kan tilbyde netop dem.

Jane Hein Hansen

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:11

Er det ikke lidt offensivt at tage 9.000 kr for at ringe til 100 potentielle kunder, skal man så selv finde 100 kunder du skal ringe til eller vælger du dem?

Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Skrevet kl. 20:00

Nej, det er faktisk ret billigt i forhold til så mange andre...

Valg af kunder kan både kan vælges af dig eller mig, alt efter hvad du ønsker.

Jane Hein Hansen

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:50

Hej Jane,

Jeg vil så nødig lyde som om jeg belærer dig om mødebookning, men de fleste seriøse mødebookere tilbyder normalt at man betaler efter pr. booket møde. Enhver vil jo kunne sige at de har ringet til de her 200 potentielle kunder... Hvilket de fleste mødebookere også gør, men der er forskel på at tage betaling for at ringe op og rent faktisk få handlen i hus. Det ville næsten være det samme som hvis en butikschef fik betaling for hvor mange potentielle kunder han kunne få indenfor døren hvis praksis var at kassen var tom når de går ud ad døren :-)

Tag rådet som du vil. Jeg har ihvertfald skrevet dit navn ind som potentiel samarbejdspartner, der er bare lige nogle mangler ved din måde at tage betaling for, der skal på plads :-)

Mvh

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 12:53

NielsC:

Hej Jane,

Jeg vil så nødig lyde som om jeg belærer dig om mødebookning, men de fleste seriøse mødebookere tilbyder normalt at man betaler efter pr. booket møde. Enhver vil jo kunne sige at de har ringet til de her 200 potentielle kunder... Hvilket de fleste mødebookere også gør, men der er forskel på at tage betaling for at ringe op og rent faktisk få handlen i hus. Det ville næsten være det samme som hvis en butikschef fik betaling for hvor mange potentielle kunder han kunne få indenfor døren hvis praksis var at kassen var tom når de går ud ad døren :-)

Tag rådet som du vil. Jeg har ihvertfald skrevet dit navn ind som potentiel samarbejdspartner, der er bare lige nogle mangler ved din måde at tage betaling for, der skal på plads :-)

Mvh

Helt enig. Og en mødebooker der er enig med os to er til enhver velkommen til at kontakte mig.

VH Jørgen Olsen

Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Skrevet kl. 14:24

Hejsa,

Det kan i da nok have ret i.. Jeg overvejer det lige engang.. :o)

Jane Hein Hansen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)