Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner af en hver art søges til Post Danmark alternativ

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Post Foreningen er et godt alternativ til Post Danmark. Vi tilbyder billig fragt til erhvervslivet med storkunde rabatter hos de store landsdækkende virksomheder.

Vi søger partner aftaler på alle områder, så har du eller din virksomhed interesse i vores koncept, og ønsket om et godt Post Danmark alternativ så kontakt os venligst.

MVH

Post Foreningen

www.postforeningen.dk

Post Danmark alternativ. Billig fragt.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:10

Hvad koster det at blive medlem?

Hvem står bag?

Hvad hedder du?

Koster det ekstra at i henter pakkerne hos mig?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:19

Mon ikke dette udsnit fra deres hjemmeside taler for sig selv!!

Hvilket firma bliver min post sendt med ?
Som udgangspunkt Post Danmark. Vi vil dog altid benytte os af den virksomhed der giver det bedste tilbud.

Hvodan sender jeg min post gennem jer ?
Vi sender hver morgen en chauffør til jeres adresse til at afhente dagens pakker og breve.

Hvor dækker i ?
Vi dækker hele verden

Jamen kære venner, hvordan skulle i overhovedet kunne afhente pakker og samtidig være endnu billigere en PD??

Hvad med forsikring ??

GLS har superdækning

se link tryk her

mvh

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 16:42

Lanther:
GLS har superdækning

Det er nu som man tager det. Efter min opfattelse er de ikke meget værd, når det drejer sig om pakker til privatkunder. Der er vel reelt ikke tale om levering, men om udlevering, og det er jo ikke det samme.

Klip fra deres hjemmeside:
Mulighed for levering til private modtagere via GLS Pakke Shop netværket. Din kunde
- vælger hvor pakken skal udleveres
- vælger hvornår pakken skal hentes
- modtager e-mail og evt. sms når pakken er på vej til den valgte Pakke Shop og pakken kan hentes samme dag kunden modtager e-mail og evt. sms.

Nu sender jeg (desværre) en del privatpakker, og ser da gerne et troværdigt og realistisk alternativ til Post Dk, og den service det er, at de bringer pakken helt frem til privatkunden. - Og ikke mindst, at pakkerne hentes sidst på dagen, for at være fremme ved kunden dagen efter.

Med det nye alternativ, som denne tråd omhandler, kan vi ikke give dag-til-dag levering til kunder der bestiller inden aften, og det vil jeg da savne.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:01

Som du nok ved, er der ikke ret mange spillere på markedet hvad angår forsendelser.

Som du nok også ved, er PD ved at opsætte mange døgnbokse op i Danmark, og hvorfor nu lige det??

GLS har 400 pakkeshops i Danmark som udleverer pakker til kunder når det passer dem.

PD har måske 10 døgnbokse pt! og har planer om flere i storbyer !! ja storbyer, hvad så med udkantområderne??

postforeningen vil benytte PD som udgangspunkt og vil selv afhente de mange pakker i hele Danmark..

Man spørger så sig selv, hvordan vil de kunne løfte denne opgave ganske gratis og samtidig være hos kunderne hver morgen, men hvor mange kunder kan man nå hver morgen??

Hvad med forsikringer af pakkerne ??

Jo flere der får pakker mellem hænderne, jo flere fejl opstår og jo flere bortkomster vil man opleve.

Hvem er postforeningen?? personer ??

Alt sammen noget der får lamper til at blinke..

mvh

Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:05

Dine indlæg viser at du tydeligt ikke har læst vores hjemmeside igennem, og ikke har forstået konceptet. Jeg vil dog gerne forklare.

For det første er det ikke gratis at være medlem af Post Foreningen. Det er klart at vores udgifter til at afhente post hver morgen skal dækkes, og det betaler vores medlemmer, hvilket vores hjemmeside klart siger.

Her en step by step til dem der ikke er med:

Trin 1)

Bliv medlem af Post foreningen.

Trin 2)

Vi afhenter din post med en af de mange private vogne vi har over hele landet.

Trin 3)

Post Danmark afhenter post fra alle vores medlemmer hos Post Foreningen.

Trin 4)

Du for tilsendt en regning for det du har sendt. Denne regning er fra Post Danmark, men 15 til 35 procent mindre, en hvad den ville have været hvis du selv havde sendt. Dette skyldes de storkunde rabatter vi modtager. Ud af denne rabat kan du trække ca 5 procent fra til afhentning, hvilket giver en god forretning for både os og vores kunder.

Dette er altså ikke hokus pokus, eller en kæmpe logistisk opgave der er svær at løfte. Post Foreningen virker som en fagforenig, hvor vi istedet for at få en arbejdsgver til at give højere løn mm. Presser en virksomhed til at give lavere priser.

Syntes desuden det lyder som om du er ret partisk over for GLS

At dine "lamper" blinker kan jeg virkelig ikke forstå, men det kan måske forklares hvis du har en tilknytning til GLS. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)