Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndtering af varelager og forsendelse...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Flere har gennem tiden efterlyst en let måde at håndtere logistikken i forbindelse med webshops (både nystartede og etablerede) - altså at overlade varemodtagelse, lager, pakning og forsendelse til en anden virksomhed, og dermed få den fornødne tid til at udvikle din egen virksomhed.

Vi har stor erfaring og overskudskapacitet, både på lagersiden og på mandskabssiden og har derfor et rigtig godt tilbud på pick'n'pack til alle Amino'er - og der er 50% rabat de første 2 måneder (tilbud gives individuelt afhængig af varetype, mængde og særlige ønsker, men vi vil være Danmarks billigste).

Læs mere her: http://tropefisk.dk/shop/cms-54.html - og har det fanget din interesse så giver jeg gerne et rigtig godt tilbud.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:13

Hej Kim.

Jeg leder efter en eller flere samarbejdspartnere til netop et sådant samarbejde.

Vi ønsker ikke selv at pakke; men vil gerne indgå i et samarbejde med nogen, der har ressourcerne.

I den forbindelse har jeg registreret domænet Billig Pakkepost .

Samarbejdet skal køre under vores "Kunder på et sølvfad" model. 

Hvis det er interessant for dig må du gerne tage kontakt med mig.

Venlig hilsen,

Christian

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 16:33

For at gøre jeres pakke post endnu billigere , kunne man måske sætte reklamer på sden af pakkerne, noget a la : denne pakkeforsendelse  er sponseret af www.viflytterdinbil.dk , eller : du har sparet 5,- i forsendelse sponceret af www.viflytterdinbil.dk , det kan jo sagtens stå på pakker hvor man ikke konkurerer , og for feks mit firma , er det jo næsten altid elevant at stå på pakkerne , da alle målgrupper har en bil feks.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)