Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiske bokse

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har efterhånden "stødt" ind i disse 3D bokse en del gange og har nu et behov for selv at bruge dem,på nogle "online" produkter.

Her er et eksempel http://sydkom.dk/pages/produkter-_-losninger/weblosninger.php

Jeg skal vel bruge mellem 15-20 stk. og vil meget hellere have en skabelon til selv "bare" at indfører teksten. Altså sådan at det eneste jeg laver, er at ændre i teksten.

Nogen der kan lave en skabelon og anbefale et godt program til at redigere? Helst ikke for dyrt (programmet) da det "næsten" kun vil blive brugt til dette.

Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 01:41

Jeg går ud fra du tænker på følgende slags bokse. http://sydkom.dk/media/web_basis/web_basis_small.jpg

Det vil jeg nu sige kan laves mere eller mindre nemt. Med photoshop eller lignende er den nok fiksed. Eller gimp for den sags skyld. Det skulle ikke være for svært.

Jeg kunne evt. lave det for dig for en eller anden pris. Vil lige vide først hvad du vil have for noget. Hvad der skal stå, hvad det er til. Osv.

Hvis det er, du synes det lyder interesant. Så skriv endelig til mig på hemmingsen.daniel[at]gmail.com

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 02:14

Jeg kender ikke til nogen software som henvender sig specifikt til dette, men som Daniel siger, er det nemt klaret i et professionelt billederedigeringsprogram som Photoshop (hvilket er adobes, forholdsvis dyre program) eller GIMP (et gratis program med lignende funktioner). Det kan dog være forholdsvis tidkrævende at sætte sig ind i de pågældende programmer, og den bedste løsning er nok at du får en der kender til programmerne og har licens (til adobe Photoshop), til at lave det for dig. Det tager ikke lang tid, og kan spare dig for megen frustration af at navigere rundt i programmer du ikke er vandt til.

Du er velkommen til at maile mig eller ringe for en snak om dine ønsker og et hurtigt tilbud.

mv(snabela)mediatown.dk / 60 86 29 66

Venligste hilsner

Michael Valentin 

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 04:45
Ja, det kunne meget vel være lavet i Photoshop. Ellers kan dette link være relevant for dig: http://www.dudal.dk/flx/ydelser/3d_produkt_kasser/
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 09:14

Tak for de rigtig gode svar. Jeg har rigelig information til at gå videre og få opgaven udført.....af en anden :)

Tak for hjælpen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:23

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 10:31

Fedt link Anders, tak for det!

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 14:10

Jeg takker også for linket. Det ser rigtig sejt ud. Det skal jeg helt sikkert have fingrene i. Det er jo også ret genialt i forhold til at præsentere design af f.eks. et dvd-cover for kunden. Man skal selvfølgelig stadig designe noget flot cover-art, men man kommer helt sikkert til at spare meget tid når man skal lave 3d versionen. Og igen. Jeg ville heller aldrig drømme om at stykke en 3d model af et åbentstående dvd-cover, en tre fløjet brochourer eller lignende sammen i f.eks. Photoshop. Det her ser dog super nemt og lækkert ud. Igen. Tak for linket :-)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:03

Det var da så lidt folkens, håber også I kan bruge det til noget Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 17:39

Hej,

Dem kan vi lave for dig til 299,- eks. moms.

Og hvis du skal have lavet 15-20 stk. som du skriver, og de ikke skal have hver sit design, kan vi godt finde en rigtig fornuftig pris!

Rigtig godt nytår...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)