Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SAMARBEJDE OM BUTIK OG KONTOR LAGER

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

JEG ER SELVSTÆNDIG DESIGNER MED KONCEPTBUTIK.

JEGHAR PÅ NUVÆRENDE TIDSPUNKT EN EKSISTERENDE BUTIK I JÆGERGÅRDSGADE ÅRHUS C, JEG DELER DENNE MED ET ANDET FIRMA, SOM DOG ØNSKER AT TRÆKKE SIG UD AF DETTE.

KAN DU SUPPLERER MIT PRODUKT SOM ER FESTKJOLER , ENTEN MED TASKER SKO SMYKKER ELLR ANDET, HAR DU LYST AT DELE BUTIKKEN MED MIG OG LIGELEDES UGENS 6 ARBEJDS DAGE  3 TIL HVER. PRIS CA. 5500 KR PR. MD. ALT INCL

JEG HAR DESUDEN ET KONTOR OG LAGER PÅ GUNNARCLAUSENS VEJ SOM JEG OGSÅ ØNSKER AT DELE MED EN KREATIV PERSON SOM JEG SELV. PRIS CA 2000 KR PR MD. ALT INCL.

KONTAKT MIG PÅ JERI@NEWMAIL.DK

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:19

Velkommen til Amino, håber du får en masse fedt ud af at være her.

Men det første du lie skal lære er at trykke på CAPS-LOCK tasten og således lade være med at skrive hele sætninger/indlæ med udelukkende STORE BOGSTAVER ELLER SOM DE OGSÅ KALDES ... KAPITALER!

Der er ikke til at læse og det tiltrækker IKKE yderliere opmærksomhed som du måske tror. Det har blandt andet betydet for mig at jeg ikke gider læse de fordi de er alt for anstrengene for øjnene ... så jeg håber ikke du havde et godt tilbud til mig :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:23

Velkommen til Amino, håber du får en masse fedt ud af at være her.

Men det første du lie skal lære er at hvis du skriver i KAPITALE BOGSTAVER kommer Mikkel efter dig ! :-)

Held og lykke !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)