Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere trafik og flere penge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skriver på vejne af en kunde, som ønsker lidt rådgivning i at sætte fut på sin side. Han har lige købt 2tm.org, en umiddelbart brugt og kendt side om e-gaming og computere generelt. Dén side vil han gerne have noget mere gang i, og vigtigst af alt, så vil han meget gerne tjene nogle flere penge på den, såldes han ved siden af sin SU, får råd til at videreudvikle og gøre siden bedre og mere brugbar/funktionel.

Har i nogle idéer til hvordan han kan tjene penge på hans side, og hvordan han skal få mere gang i den? Hovedspørgsmålet er indtægt - både hvilke indtægtskilder der kunne være, og hvordan han for alvor får sat gang i disse.

Siden handler som sagt om e-gaming og computere generelt, herunder nyheder, artikler, downloads, guides, debat og lignende.

Jeg håber på en række gode kvalificerede bud og kommentare, på forhånd tusinde tak,
Rasmus Henriksen, RH Freelance

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:54

Hej

SIder der bare fokuserer på at tjene penge kommer ikke langt.

Hvad med selve indholdet ?

Jeg ville starte med at give hele siden et nyt grafisk design.

SIden bør udstråle det den vil levere, men det gør den pt. ikke efter min mening.

mvh

MJ

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:02

Har han noget imod reklamer? Da jeg klikkede ind på siden skulle jeg faktisk lede efter reklamerne, han kunne evt. prøve med et topbanner.

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:12

Nu har jeg selv brugt den siden meget. Men bruger den ikke mere, for der er kommet for mange useriøse bruger der ind og det er de samme ting som går igen og igen.

Hvis han vil gøre noget, som skulle få mig som gamer der ind igen, skal han have noget der fanger en mere. Han kunne f.eks. begynde og samarbejde med hltv.org så man via 2tm.org kan komme ind og se de fede kampe der nu skulle være.

Han kunne også komme i kontakt med nogle spil butikker, så kunne de, f.eks. lave nogle aftaler med at hvis der gik et salg igennem ham så vil have få 2% af købsbeløbet eller andet.

Et andet problem på siden er også at det er meget unge der bruger siden, altså folk fra 10-16 år, dvs, han målgruppe er meget begrænset. Han kan jo tage et kig på xplayn.com og se hvordan de gør ;)

Mvh

Rasmus

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:40
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)