Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg og marketing der virker...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Højbjerg
Tilmeldt 18. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle Amino`er

I disse netværk tider, må det være på sin plads at udvide disse udmærkede "kom sammen" fora til også at omfatte den målrettede markedsføring af sin virksomhed, sin  personlige udvikling og ikke mindst sit salg. Et netværk er dog absolut ikke altid lig med de relationer der rent faktisk skaber udvikling. Prøv at tjekke www.powerrelations.dk og giv gerne en tilbagemelding på denne helt nye måde at "netværke" på...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:09

Siden tabte desværre min interesse allerede på forsiden, pga de forstyrrende snefnug der daler ned overalt.

Det er ikke lige det jeg forventer på en erhvervsside, så dem ville jeg se at få fjernet i en fart hvis det var min side. Wink

Jeg tvivler på at jeg er den eneste der er imod sådan noget "julepynt".

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:27

Hej!

Jeg nåede vist lidt længere end Anders - men må give ham ret i at de snefnug er irriterede......

Ideen i konceptet synes jeg er godt. Men afgørende for om jeg selv ville deltage i sådan et netværk er netværkets sammensætning. Det bliver nok den største hurtle af få skabt en referenceramme fot dette (Men sådan er det med alt start). Ingen tvivl om ideen er ok.

En anden ting er prisen - den vil nok afholde en del nystartere for at være med. Der skal tjenes meget for at bruge en sådan udgift for at være med i et netværk.

Henrik

Fra Højbjerg
Tilmeldt 18. May 08
Skrevet kl. 18:38

Hej Anders

Tak for meldingen. De der snefnug bliver fjernet..........

MVH John

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 18:41

Matrixresearch:

Tak for meldingen. De der snefnug bliver fjernet..........

Du må gerne lige "råbe højt" her i tråden når de er væk, så skal jeg gerne race siden helt igennem og eventuelt tilmelde mig et opstartsmøde og se om det er noget for mig. Kan se at I jo holder til her i byen. Smile

Fra Højbjerg
Tilmeldt 18. May 08
Skrevet kl. 18:42

Hej Henrik

Mange tak for dit svar. Vi har sat prisen ud fra de priser der er for de fleste netværk i Dk. Vi har dog for netop at være "imødekommende" 2 nye tiltag for vore medlemmer som gerne skulle fremgå af siden.. : 1, Der betales kvartalsvis hvorfor der ikke bindes så mange penge som hvis der betales for et år forud..(som stort set alle andre netværk kræver...) 2, du får dine penge tilbage såfremt medlemskabet ikke lever op til dine forventninger....

Mange hilsner

John

Fra Højbjerg
Tilmeldt 18. May 08
Skrevet kl. 18:43

Hej igen....

OK.....du hører...

MVH John

Fra Højbjerg
Tilmeldt 18. May 08
Skrevet kl. 18:48

hej igen Anders

Prøv lige at tjekke matrixresearch.dk som i den grad er et anderledes site, og garanteret snefnugfri..

MVH John

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 19:01

Matrixresearch:

hej igen Anders

Prøv lige at tjekke matrixresearch.dk som i den grad er et anderledes site, og garanteret snefnugfri..

MVH John

Det ser rigtig godt ud - Da jeg så fandt ud af at der også var lyd på, gjorde det jo siden endnu mere spændende Wink (Havde lyden slået fra første gang)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 18. May 08
Skrevet kl. 19:37

tak for meldingen....jeg har lavet sitet fordi jeg synes alle andre sider nærmest drukner i kedelig tekst.....

MVH John

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)