Kære Amino''er Dejligt, at siten er en succes, og at nye brugere vælter ind. Nu da folk har det med at blande sig i debatten :-), vil jeg for overskuelighedens skyld foreslå flg. til amino.dk: 1) opdeling i fagkategorier, f.eks. human ressource, håndværk, kunst osv. 2) at der var mulighed for at vælge mellem et debatindlæg og en kommentar. Med "kommentar" mener jeg udsagn som "tillykke", "godt gået, amino", "jeg så også Martin med slips forleden", osv. Altså en mulighed for at prioritere vigtigheden af den indsendte indlæg. Gode solskinshilsner Viggo Steincke |
Hej Viggo
Jeg tror ikke at flere kategorier på amino vilel gøre det lettere eller mere overskueligt - tværtimod. Kommer der mange flere kategorier, bliver trafikken i kategorierne meget mindre, samtidigt med at det bliver langt sværere at ligge indlæg i den rigtige kategori. Jo færre kategorier jo bedre, set med mine øjne.
Mht prioritering af svar er det heller ikke noget jeg er så meget for. Prioritering er meget subjektive, og derfor kan noget der er vigtigt for mig, sagtens være ligegyldigt for dig.
Kan dog i stedet komme med et anden forslag til at gøre overskueligheden bedre. Hvis du bruger RSS feedet til Amino, får du et hurtigt overblik over hvad der sker på amino, og kan vælge kun at se nye emner, nye svar mm - rigtigt snedigt skruet sammen. Bruger det selv med stor fornøjelse. Du kan læse mere om RSS feedet i denne tråd http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=677