HELT NY - aldrig brugt............ Sælges i ubrudt original emballage, kvittering medfølger. Specifikation: Normal ny-pris fra kr. 11.795,00 iflg. EDBPRISER Jeg har gennem en god kontakt fået et super tilbud, derfor kan jeg skaffe nogle stykker af ovenstående i starten af det nye år - pris. kr. 7750,- (betaling ved afhentning/levering) Hvis det har jeres interesse så skriv venligst en mail til mig. Måske en lille ekstra julegave til dem der ikke lige fik det de virkelig ønskede sig til jul ;)
|
IBM Lenovo - ThinkPad X61 Tablet 7762-A56
- 1
Vh. Christian |
Hej Christian Hvis jeg bruger dit link så får jeg en pris der hedder 9295,00 inkl. moms - jeg sælger de 3-4 stykker jeg har fået lovet privat, dvs. min pris er ca. 1500 kr. billigere - men kvittering følger selvfølgelig med og der er 3 års garanti på maskinen. Selvfølgelig hvis man køber sådan maskine til sit firma er der ikke den store fidus i at købe en hos mig da momsen kan trækkes fra, men dette var nu også bare lige for jer kære Amino brugere ikke skulle snydes for et godt tilbud. Har allerede fået afsat 2 stk. her inden jul... Så prisen kan jo ikke være helt dårlig :) MVH Bendtsen
|
Vh. Christian |
Hej christian Vil bare skære det ud i pap - min pris er hvor jeg har betalt moms til det firma jeg køber disse af, men jeg sælger disse videre privat. Dvs. der er ikke moms fra mig af, dog følger faktura med fra leverandøren - så der er ikke noget fiks faks i det her, andet end den super gode pris ;) Håber det giver mening, ellers må i skrive hvis der er yderligere spøgsmål. God aften.
|
Hej Bendtsen..
Hvorfor sælger du dem ikke med moms, det er jo trods alt et b2b forum.
Desuden er den model ved at være 4 generationer gammel :) dbh Brian |
Hej Brian For søren da, hvor er folk bare positive herinde ;) - der kan godt laves en god pris på disse med ny regning og inkl. moms, hvor der stadig kan spares lidt penge, men fidusen ryger lidt. Det kan godt være at dette er et b2b forum, men det kunne jo være at der var andre ligesom mig selv og de personer der allerede har købt en maskine, der står og mangler en derhjemme til privat brug - og så er det godt nok et slagtilbud uden lige. Ja det er ikke den nyeste i serien, men i forhold til forhandler priserne er det stadig en skarp pris. Og hvis det var den nyeste model ville prisen jo også være en anden, ik? Men kan vi ikke bare være enige om at i skriver hvis i er interesseret, i stedet for at alle skal komme med en eller anden smart bemærkning. Jeg ved det er en super maskine, bruger selv min lige nu ved at skrive her - det er en god pris og alt hvad der har med garanti mv er i orden. Jeg skrev kun herinde for at give andre chancen for en god handel, ikke andet...
|