PHP programmør søges hurtigst muligt, til en mindre opgave.
Fra Herning
Tilmeldt 4. Jul 08
Mark Jensen
Skrevet
25-12-2008 kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa. Jeg skal bruge en PHP programmør rimlig hurtigt, det drejer sig om nogle mindre ændringer. Jeg vil skyde på at der ligger mellem 1-3 timers arbejde i det.
Du kan kontakte mig pr mail mj@kiwl.dk
Eller pr telefon 30428393
Venlig Hilsen
Mark Jensen
Kiwl-Gruppen
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Hvad drejer det sig om siden du ikke selv kan lave det ? (På din hjemmeside står der du blandt andet levere php udvikling selv).
Anyway jeg kan godt levere 3 timer iaften, 1000kr/timen. Jeg skal se en kvittering fra en netbank overførsel før jeg går igang.
Poke mig på mmc@mc-solutions.dk
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Hvad drejer det sig om siden du ikke selv kan lave det ? (På din hjemmeside står der du blandt andet levere php udvikling selv).
Anyway jeg kan godt levere 3 timer iaften, 1000kr/timen. Jeg skal se en kvittering fra en netbankoverførsel før jeg går igang.
Poke mig på mmc@mc-solutions.dk
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 4. Jul 08
Mark Jensen
Skrevet
25-12-2008 kl. 20:46
Svar
Hej Mikkel. Ja det gør vi også, men jeg har en akut opgave, og min PHP programmør, holder ferie..
Jeg vender tilbage til dig, hvis jeg vælger at bruge dig..
VH/ Mark
Svar
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Hej Mark,
Smid mig en mail på ms@onlinefactory.dk . Jeg vil gerne høre helt konkret om opgaven før jeg går i gang, så giver jeg et fastpris tilbud. Hvis det er maks 3 timer det drejer sig om, så kan jeg godt ordne det inden i morgen tidlig.
Svar
Tilmeldt 8. Nov 07
martinvandebelt
Skrevet
25-12-2008 kl. 22:26
Svar
Hvis du ikke har fundet en endnu, er du velkommen til at kontakte mig på martin@vandebelt.dk.
Svar