Ja smid dine penge ud på verdens grimmeste computer, som ikke er en skid bedre end en ACER.. |
n-ielsen.dk:Kære dig.
Lad dig ikke friste af DELL, MAC, mm Der er 2 producenter der sikre dig en stabil og sikre maskine på xp
HP og Lenovo. Jeg bruger selv HP og har nok en forbrug i din stil, Ja en laptop kører kold nå den okser 10-12 timer omdagen. i 3 år.
Køb dig en 8510P. den rykker. og kan købes med XP pro
Mvh
Morten
Hmm - jeg kan simpelthen ikke li' når folk fyrer noget af der bare kort sagt er noget vrøvl! Jeg kan personligt hverken li' Dell eller Apple, men det skyldes deres forretningspraksis og ikke deres maskiners stabilitet og så sandelig ikke hvor sikre de er! Hvor sikker en laptop er har absolut INTET at gøre med producenten af bærbaren, men derimod med softwaren du kører derpå og de procedurer og regler der sættes af brugeren - intet andet!
Maskinernes stabilitet er oftest også rimelig identisk, i det alle hardware komponenter i store træk er de samme fra producent til producent. Det er blot et spørgsmål om hvordan de har sammensat maskinen, hvilket kan betyde noget for støj, varmeudvikling mm. Og at der skulle være nogen nævneværdig forskel i stabilitet af maskinerne fra Dell/Mac til Lenovo/HP har jeg nu aldrig set noget belæg for - hvis du skulle have noget der underbygger det, så fremvis det endelig, så kan jeg jo blive klogere.
Og så sidst men ikke mindst "Der er 2 producenter der sikre dig en stabil og sikre maskine på xp" - Der findes 0 producenter der sikrer dig noget som helst med hensyn til maskinen i sig selv! Laptops bør pr. definition ikke stoles på og al data bør sikres andet steds uanset om du så har købt en 2000 DKK Medion eller en 50000 DKK Thinkpad. .. og i sidste ende hvis maskinen går ned, så det der sikrer dig noget er en ordentlig serviceaftale med producenten, så du ved du får din bærbar erstattet meget hurtigt.
Og til sidst undskyld fordi jeg nedbryder dit indlæg styk for styk - du mente det sandsynligvis ikke så ekstremt som du skrev det :-)