Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte ApS eller købe hus?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står over for en lidt svær beslutning og håber alle jer kloge hoveder kan hjælpe mig.

Jeg overvejer at lave en hjemmeside som tilbyder online manager spil.

Til at starte med vil jeg kører de 5 største ligaer+ Champions league og måden jeg vil gøre det er at der skal være 2 spil til hver liga. Et som er gratis og et som koster penge, for på denne måde både at få de seriøse spiller og men samtidig få så mange spiller som muligt. 

Siden skal være .com.

Jeg her søgt lidt på nettet og den eneste udbyder jeg kan finde som tilbyder alle spillene samme sted er siden oleole.com deres spil og koncept er ikke noget at skrive hjem om.

Mit problem er bare at jeg ikke ved om min idé er god nok, og hvis den er hvordan for jeg bredt det ud til alle de mennesker som jeg gerne vil have kommer og spiller.

For samtid overvejer om et lille års tid at købe et hus og sætte det i stand med en ven.

Skal jeg starte et firma og holder mit koncept stik eller skal jeg købe et hus?

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 13:25

Jeg syntes idéen er meget god, men måske lidt svær at realisere. Navnligt det at "få fat i" alle de spillere som du selv nævner kan være en udfordring. Det er fint du allerede har lavet noget research, men gør gerne meget mere ud af det, og lav en god forretningsplan. Det vil helt sikkert hjælpe dig.

Jeg syntes godt vi kan diskutere hvorvidt idéen er god, men hvordan du forvalter din privat økonomi må i sidste ende være din egen sag. Personligt ville jeg aldrig investere penge i et projekt som dette, uden at være forberedt på at de kan gå tabt.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35

Hej!

Skal det absolut være et ApS til at starte op med?

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Skrevet kl. 13:44

Spillet og siden koster alligevel 75-90.000 kr så synes et aps ville være smartest.

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Skrevet kl. 14:23

Kunne godt tænke mig at hører om der er andre der tror der er potentiale i at starte sådan en side?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

Up-comming:

Kunne godt tænke mig at hører om der er andre der tror der er potentiale i at starte sådan en side?

Selvfølgeligt er der potentiale i og med at der findes andre af den slags spillere på markedet, og der findes allerede færdigudviklede systemer til det.
Din udfordring ligger som du selv siger i at skabe en forretning ud af det, og det er så der du skal knokle for det. Ligesom med alt andet.

Om du skal det ene eller andet kan ingen af os sige noget om. Men hvis det betyder at du skal VENTE 1 år for at købe et hus synes jeg du skal gøre noget LIGE NU. 1 år ikke brugt på at udvikle dig, er 1 år spildt.

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Skrevet kl. 17:07

Tak for det. Jeg vil følge dit råd. (1 år ikke brugt på at udvikle dig, er 1 år spildt).

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)