Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Post Danmark og GLS, dag til dag levering ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det også på privatpakker i får den gode rabat på? Hvis vi eks. ville gå gennem jer, ville det være afgørende at det var Post Danmark som bragte pakkerne ud. Vil man så stadig kunne få en rabat i den størrelsesorden i skriver på jeres hjemmeside?

Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores rabatter gælder fra erhverv til erhverv og fra erhverv til private.

Kan desuden betrygge dig med at vi har samme holdning til Post Danmark. Det er blot deres priser vi ikke er enige i.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hej  Helle   -  hvad  siger  du   til   dem  her   www.Dansk-Bud.dk    Der  får  du  kvittering  for  modtagelse  hos  modtager  -  Aftenlevering   -   forsikring  på  forsendelsen   og  35 kr. + moms  for  forsendelser  i  intervallet   0 til  5  kg.  Også  til  private modtagere  så  man er  fri  for  Webpacks  krav  om  SE nr  for  at  få  den ud som  erhvervsforsendelser  - ellers kræver  de  jo  at  den  går  som  Privat  til  den  store  privat takst -   men  jeg  smider lige  et citat  fra en  anden  tråd  om  det  samme  emne

================================

PÅ tråden her  ligger  der  et  tilbud fra  en  ny spiller  på  pakkemarkedet  med  dag-  kl. 10-16  og  aftenlevering  kl.  16-21.  Track and Trace.  Kvittering  for  modtagelse hos modtager.  Optil 4000 kr. + moms i  forsikring pr. forsendelse. 

35,- kr. + moms for intervallet  0 til 5 kg.  D.v.s.  man kan lægge Maxibreve  ind her og  få  sikkerhed  for at  modtager kvitterer.  Det er  da  et prissetup  som lugter  langt væk  af Post Danmark priser  fra  den tid,  hvor  Ruder Konge var knægt i Smørum Nedre.....???

Men kig på tråden  og  giv en  kommentar  

http://www.danske-netbutikker.info/showthread.php?t=542

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivaerksaet:

hej  Helle   -  hvad  siger  du   til   dem  her   www.Dansk-Bud.dk    Der  får  du  kvittering  for  modtagelse  hos  modtager  -  Aftenlevering   -   forsikring  på  forsendelsen   og  35 kr. + moms  for  forsendelser  i  intervallet   0 til  5  kg.  Også  til  private modtagere  så  man er  fri  for  Webpacks  krav  om  SE nr  for  at  få  den ud som  erhvervsforsendelser  - ellers kræver  de  jo  at  den  går  som  Privat  til  den  store  privat takst -   men  jeg  smider lige  et citat  fra en  anden  tråd  om  det  samme  emne

================================

PÅ tråden her  ligger  der  et  tilbud fra  en  ny spiller  på  pakkemarkedet  med  dag-  kl. 10-16  og  aftenlevering  kl.  16-21.  Track and Trace.  Kvittering  for  modtagelse hos modtager.  Optil 4000 kr. + moms i  forsikring pr. forsendelse. 

35,- kr. + moms for intervallet  0 til 5 kg.  D.v.s.  man kan lægge Maxibreve  ind her og  få  sikkerhed  for at  modtager kvitterer.  Det er  da  et prissetup  som lugter  langt væk  af Post Danmark priser  fra  den tid,  hvor  Ruder Konge var knægt i Smørum Nedre.....???

Men kig på tråden  og  giv en  kommentar  

http://www.danske-netbutikker.info/showthread.php?t=542

 

Tråden her er godt nok 2,5 år gammel :·) dog er emnet jo altid aktuelt. Og tak for din pb - jeg svarer lige her.

Det lyder som et rigtig fint tiltag og god pris fra dette nye fragtfirma. Dog har jeg prøvet noget lignende før, og det gik mildt sagt ikke særlig godt. Så jeg er der lige nu hvor jeg ikke vil risikere noget, før det er bevist over tid og med gode referencer, at det fungerer.

Så i forhold til nye fragtmetoder - så lægger jeg mig lige ganske let i slipstrømmen :·)

Men tak fordi du gjorde opmærksom på det - det var pænt af dig.

Rigtig god weekend,

Mange hilsener Helle

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Vi har gang i et initiativ for at prøve at hente gode priser - blandt andet transportmæssigt - og på sigt også andet. Måske er det relevant for dig, så meld dig hjertens gerne med ind i gruppen på Facebook   http://www.facebook.com/home.php?sk=group_197733636923611

 

Jeg tror vi lige nu er omkring 46 shops / virksomheder, og der kommer til at blive taget fat i flere leverandører. Så ja, håber du kommer med :) og nævn det gerne for andre.

Mange hilsner
Janet 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)