En af vores medarbejdere har juleønsket om mindre transporttid til og fra bureauet i 2009. |
Hej
Det burde ikke være helt umuligt, er der nogle grav til lejligheden ?
Med Venlig Hilsen
Martin Lindberg
En af vores medarbejdere har juleønsket om mindre transporttid til og fra bureauet i 2009. |
Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.
Hej
Det burde ikke være helt umuligt, er der nogle grav til lejligheden ?
Med Venlig Hilsen Martin Lindberg |
Hej, Det er bestemt ikke umuligt. Tjek evt. www.boliga.dk formentligt den største bolig database, men lejligheder fra alle tænklige mæglere. Her kan i også indtaste jeres specifikke krav til lejligheden, herunder; belighenhed, størrelse, pris osv. =) God fornøjelse dbh Rasmus |
Hej, Jeg har en god kammerat der er ved at flytte til Malmö og skal til at udleje hans lejlighed fra 1. februar eller 1. marts alt efter hvor hurtig han er til at finde noget derovre. Prøv engang med en PM til mig så vil jeg videresende dig. Det drejer sig om en 2-vær. på 65kvm alt er nyt. Den ligger særdeles godt på Vangedevej tilbagetrukket fra selve vejen, og der er vel omkring 5 min. til Dysseård St. Jeg mener han har nævnt en leje på 6.000 kr. + noget forbrug (måske er det inkl. internet og tv, men det ved jeg ærlig talt ikke). Som sagt, skriv en PM hvis det har interesse |
Tak for jeres henvendelser og godt nytår! |
Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.
Jeg driver boligsiden Boliger.dk, hvor jeg - blandt andet - samler links til boligannoncer fra andre boligsider og lister dem i en oversigt, så det er lettere for lejere at finde rundt i boligjunglen. Jeg udsender også dagligt et nyhedsbrev med nye boligannoncer der matcher den tilmeldtes boligønsker, som også kunne have din kollegas interesse. Se i øvrigt også min oversigt over danske boligsider. |