Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webstedsmålrettet annoncering på Google

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg bruger Google Adwords, og vil gerne afprøve den webstedsmålrettede annnoncering også. Imidlertid kan jeg ikke se nogen steder hvor det er jeg laver disse kampagner.
Jeg har spurgt Google, og har fået det svar, at når jeg opretter en ny kampagne kan jeg vælge om den skal være søgeordsbaseret eller webstedmålrettet - Jeg kan bare ikke se hvor det er jeg kan vælge dette
Er der nogen af jer Google-eksperter der lige kan hjælpe med dette praktiske spørgsmål ?
Mvh
Claus
 
 
Udlejning af sommerhus på Sydfyn. Luksussommerhus med havudsigt, spa, sauna, brændeovn, solarie og 10 sovepladser. Legeplads til børnene. 
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus,

Hvis du logger ind på AdWords og går ind under den specifikke kampagne, så har du oppe under overskriften et link der hedder "Rediger kampagneindstillinger" (efter nogle andre links).

Inde på den side har du et punkt der hedder:

5. Hvor vil mine annoncer blive vist
Vis annoncer på Google og
[] søgenetværk
[] indholdsnetværk [?]

Er det dette du søger?
Som standard skulle den gerne stå til begge dele.
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune,

Nej, jeg tror altså ikke det er det. Jeg mener at begge disse muligheder kun omhandler søgeordsbasere kampagner, og Google skriver også selv, at en given kampagne ikke kan være både søgeordsbaseret og webstedsmålrettet. På en webstedsmålrettet kampagne skal man jo også have mulighed for at udvælge websteder, og det får jeg ikke med nogen af disse valg.
Google skriver specifik om det her, men det gør mig altså ikke klogere
Tak for input
Mvh
 
Claus
 
 
Stort luksushus udlejes på Fyn. Vores sommerhus indeholder bl.a. spabad, sauna, brændeovn, solarie, 2 badeværelser og 10 sovepladser. Sommerhuset har havudsigt og der er adgang til legeplads. 
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Alright, så misforstod jeg dig :)
- Men den må jeg desværre melde pas på, har ingen anelse.
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev det løst.

Efter flere skriverier med Google viste det sig, at de har en fejl i systemet når man bruger dansk sprog. Jeg var derfor nødt til at skifte til engelsk for at funktionen kom frem. Google beskriver det selv som et midlertidigt problem.
 
Mvh
 
Claus
 
 
Stort luksushus udlejes på Fyn. Vores sommerhus indeholder bl.a. spabad, sauna, brændeovn, solarium, 2 badeværelser og 10 sovepladser. Sommerhuset har havudsigt og der er adgang til legeplads.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)